کاشی
نوشته شده توسط : پرنیان

پر استفاده‌ترین محصول جهت دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی محوطه‌های مختلف کاشی است که در بخش‌های گوناگون از آن استفاده می‌شود و دارای طرح‌های متنوعی است. این محصول ارائه‌کننده بهترین و زیباترین محیط‌ها است که افراد بر اساس سلیقه خود نسبت به دیزاین آن اقدام می‌کنند و سعی دارند که از بهترین مواد بهره‌مند باشند. کاشی‌ها انواع بسیار زیادی دارند که دارای مقاومت‌های گوناگونی است. منظور از داشتن مقاومت این است که در برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد و دچار شکستگی نشود. کاشی‌ها دارای دو نوع لعاب‌دار و بدون لعاب هستند.

انواعی که دارای لعاب هستند به خاطر داشتن براقیت و شفافیت شهرت بسیار زیادی دارند اما می‌توان گفت که علت اصلی خرید آن وجود جذابیت و زیبایی نیست. چرا که محصولات این چنینی دارای مقاومت بیش‌تری نسبت به سایر کاشی‌ها هستند و در واقع به آن‌ها کاشی سرامیکی گفته می‌شود که برای محیط‌های رطوبت‌دار بیش‌تر استفاده می‌شود.

استفاده از این محصول به خاطر وجود این خصوصیت است که افراد مایل هستند آن را در بخش‌های مختلف خانه به کار ببرند تا از زیبایی‌های آن در طول سال‌های زیاد بهره‌مند باشند. کاشی‌ها دارای طرح‌های سنتی و مدرن هستند که هرکدام برای بخشی از منزل به کار می‌رود.

همچنین افراد بر اساس سلیقه خود تمایل به دیزاین منزل با طرح‌های سنتی و مدرن هستند و متناسب با آن نیز کاشی دلخواه خود را استفاده می‌کنند. کاشی‌ها سبب آرایش محیط می‌شوند و حاوی رنگ‌بندی متنوعی هستند که تمایل خریداران را افزایش می‌دهد. البته تعیین رنگ این محصول زمانی انجام می‌شود که محیط مورد استفاده از آن مشخص باشد و در نتیجه بتوان بهترین نوع را خریداری کرد.

انتخاب رنگ محصول به هماهنگ بودن آن با دکوراسیون نیز وجود دارد که به دلیل داشتن طیف رنگ‌بندی گسترده راحت و سریع انتخاب می‌شود. انواع کاشی‌ها و موارد استفاده از آن‌ها در زیر بیان‌ شده است که می‌توانید قبل از خرید محصول به آن مراجعه کنید.

 

برای خرید سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی





:: برچسب‌ها: کاشی , خرید کاشی , کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: