نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی بین کابینتی اسپانیایی به دلیل رنگ‌بندی جذاب و نقوش مینیاتوری معروف‌ترین و بهترین کاشی آشپزخانه در جهان شناخته می‌شود. همچنین به دلیل قدمت بسیار زیاد تولید کاشی در کشور اسپانیا این محصولات از لحاظ قیمت، کیفیت و تنوع کاشی‌هایی بی‌رقیب به حساب می‌آیند.

این محصولات نمونه‌های گوناگونی دارند. این ویژگی باعث می‌شود که مشتریان در هنگام خرید با انتخاب‌های مختلفی روبه‌رو باشند و بتوانند با هر معیاری که در نظر دارند کاشی بین کابینتی مدنظرشان را تهیه کنند. قیمت کاشی بین کابینتی ، مزایا، طرح‌ها و انواع این کاشی‌ها از مواردی است که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن‌ها با شما صحبت کنیم.

از مشهورترین نمونه‌های کاشی و سرامیک در دنیا، می‌توان به کاشی اسپانیایی اشاره کرد. کاشی‌های اسپانیایی در تمامی جهان طرفداران خود را دارد و در هر نقطه از دنیا که قرار دارید، کاشی و سرامیک‌های اسپانیایی به راحتی در دسترس خواهند بود. اسپانیا به تولید بهترین کاشی و سرامیک در دکوراسیون داخلی منزل در کل جهان شهرت دارد و از گذشته در این صنعت و هنر بزرگ پیشرو بوده است. در ایران نیز کاشی‌های اسپانیایی توسط افراد بسیار و با سلایق خاص در دیزاین منازل به کار گرفته می‌شود.

با وجود این‌که ایران خود قطب بزرگ تولید کاشی و سرامیک در جهان به شمار می‌رود، اما کاشی و سرامیک‌های اسپانیایی، در ایران هم راه یافته و قابل تهیه هستند. اسپانیا بهترین تولید کننده کاشی‌های آشپزخانه بوده و شهرت این کاشی‌ها در همه جای دنیا به گوش می‌رسد. در این مطلب قصد داریم انواع طرح‌های جدید تولید کنندگان اسپانیایی را بررسی کرده و به معرفی مزایای این کاشی‌‌ها بپردازیم.

اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل خود دارید و می‌خواهید فضایی خاص و جذاب خلق کنید که در هیچ منزلی قابل رؤیت نباشد، می‌توانید انواع نمونه‌های کاشی و سرامیک اسپانیایی را در فضای داخلی منزل خود به کار ببرید. علاوه بر داشتن کیفیت بی‌نظیر، کاشی اسپانیایی دارای تنوع بی‌نظیری در طرح و رنگ است و بی‌شک جدیدترین طرح‌های دنیا را می‌توان از میان تولیدات این کشور جستجو کرد. به دلیل علاقه همه مردم دنیا به کاشی‌های اسپانیایی و وجود قدمت زیاد در تولید کاشی و سرامیک، کاشی و سرامیک‌های اسپانیایی در همه جای دنیا از جمله ایران قابل خریداری هستند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی بین کابینتی اسپانیایی



:: برچسب‌ها: کاشی بین کابینتی , خرید کاشی بین کابینتی , کاشی بین کابینتی اسپانیایی , کاشی , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی سلطنتی امروز در رنگ‌هایی مانند بژ و کرم محصولی بسیار پرطرفدار است که به منظور دیزاین فضاهای داخلی فاخر و مجلل کاربرد دارد. این کاشی‌ها عموما نقش و نگار کمتری دارند و به صورت تک‌نقش هستند تا بتوانند هر چه بهتر نور فضا را بازتاب دهند.

علاقه اغلب افراد به فضاهای مجلل و لوکس و به اصطلاح سلطنتی انکارناپذیر است و انسان از تماشای فضاهای باشکوه و لوکس مانند قصرهای پادشاهان اروپایی، قطعا به وجد خواهد آمد. یکی از انواع دکوراسیون پرطرفدار، دکوراسیون مجلل و سلطنتی بوده که در فضاهای بزرگ قابل اجرا است. کاشی و سرامیک نیز از پرکاربردترین متریال مورد استفاده در ساختمان هستند که برای استفاده در  ساختمان‌های بزرگ و باشکوه، انواع متفاوتی دارند.

در این مطلب قصد داریم انواع کاشی سلطنتی را که در مناطق مختلف منزل کاربرد دارند و نوع متفاوتی از طراحی را شامل می‌شوند، به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید … .

رنگ‌های پرطرفدار کاشی سلطنتی

از پرطرفدارترین رنگ‌های کاشی سلطنتی، کاشی‌هایی به رنگ‌های بژ و کرم هستند. رنگ ملایم این نوع از کاشی‌ها آن‌ها را به رنگ‌هایی محبوب و جذاب تبدیل می‌کند. کاشی‌های کرم و بژ، دارای طرح‌هایی به رنگ‌های تیره‌تر و از طیف رنگ قهوه‌ای هستند. نورپردازی فضا و تلألو نور بر سطح این کاشی‌ها آن‌ها را به متریال لوکس و با شکوه تبدیل می‌کند. طرح‌های موجود بر سطح این کاشی‌ها اغلب به صورت تک گل بوده و از طرح‌های هندسی روی این کاشی‌ها اثری نیست.

نوع دیگری از کاشی سلطنتی به رنگ کرم و بژ نیز وجود دارد که بیش‌تر حال و هوای اروپایی داشته و زیبایی و جذابیت قصرها را به فضا می‌دهد. رنگ زمینه این کاشی نیز بژ و کرم است و روی آن از طرح‌هایی با رنگ‌های صورتی و آبی و به صورت گل رز استفاده شده است. گل‌های رز صورتی در زمینه کرم، این کاشی‌ها را فوق‌العاده زیبا جلوه داده و جذابیت بی‌نظیری به وجود می‌آورد که فرد از تماشای فضا خسته نخواهد شد. از دیگر رنگ‌های کاشی سلطنتی، می‌توان به رنگ طوسی روشن اشاره کرد.

رنگ طوسی روشن یکی از رنگ‌های پرطرفدار در هنگام خرید کاشی سلطنتی است و طرح‌های سطح این کاشی‌ها نیز به رنگ طوسی تیره هستند. طرح موجود بر سطح این کاشی‌ها نیز اغلب به صورت تک گل است. کاشی وسرامیک‌‌های سفید با طرح‌های طلایی و نقره‌ای نیز یکی دیگر از انواع کاشی‌های سطلنتی هستند که فضا را فوق‌العاده لوکس جلوه می‌دهند. انواع متفاوتی از کاشی‌های سلطنتی نیز وجود دارند که بیش‌تر پیرو طرح‌های اروپایی هستند.این نوع از کاشی‌ها اغلب دارای زمینه سفید و یا آبی روشن بوده و گل‌های رز زیبایی روی این کاشی‌ها نقش بسته است. این طرح و رنگ کاشی برای افراد جسور مناسب بوده و افراد خاص‌پسند به سراغ این طرح‌ها می‌روند. در میان انواع مختلف کاشی سلطنتی، رنگ فیروزه‌ای و آبی درباری نیز بسیار به چشم می‌خورد. طرح‌هایی به رنگ فیروزه‌ای روی سطحی به رنگ‌ کرم و یا استخوانی، جلوه بی‌نظیری از یک فضای اشرافی را ایجاد خواهد کرد

 

برای خرید کاشی و سرامیک و مسطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی سلطنتی



:: برچسب‌ها: کاشی سلطنتی , خرید کاشی سلطنتی , کاشی , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی و سرامیک از پرکاربردترین مصالح در ساختمان به شمار می‌روند و شباهت بسیار زیادی با هم دارند به طوری که تشخیص آن‌ها از هم دشوار به نظر می‌رسد. در واقع ماهیت هر دو از خاک رس است ولی در تولید آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. در این مطلب از پرنیان قصد داریم تا به بررسی تفاوت کاشی و سرامیک بپردازیم. ابتدا هر یک از این مصالح را به صورت جداگانه معرفی می‌کنیم و سپس تفاوت‌های آن‌ها را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کاشی چیست؟

کاشی‌ نوعی سنگ مصنوعی و جزو مصالح ساختمانی است که در تولید آن از ده‌ها نوع ماده معدنی و آلی استفاده می‌شود. کاشی‌ها نقش اساسی در ساخت ساختمان‌های امروزه دارند و جزو محبوب‌ترین نوع مصالح در زیباسازی فضای ساختمان به شمار می‌روند. کاشی‌ها ابعاد گوناگونی دارند و دارای ضخامتی برابر با چند میلی‌متر هستند. کاشی‌ها از دو قسمت استخوان‌بندی یا سفال و لعاب تشکیل می‌شوند. بخش لعاب ظاهر کاشی است و رنگ‌آمیزی کاشی روی این قسمت انجام می‌شود.

مواد اولیه در تهیه کاشی

پایه اصلی در تولید کاشی خاک رس است و مواد مختلفی در هنگام تولید خشت اولیه کاشی، با آن مخلوط می‌شود. هر یک از این مواد معدنی و آلی برای بهبود ویژگی‌های کاشی به بِیس اولیه آن اضافه می‌شوند و با وجود هر کدام، کیفیت محصول نهایی تغییر خواهد کرد. اغلب مواد مورد استفاده در ساخت و تولید کاشی، به صورت دانه‌درشت و سنگی هستند که ابتدا این مواد اولیه را توسط آسیاب‌های بزرگ خرد کرده و ریز می‌کنند و سپس به ملات کاشی اضافه می‌شود.

مواد مورد استفاده در تولید خشت کاشی مشتمل بر سه نوع هستند: ۱. مواد اولیه پلاستیک ۲. پر کننده ۳. کمک ذوب‌ها

مواد اولیه پلاستیک همان خاک رس است که خاصیت شکل‌پذیری به کاشی داده و با وجود آن، کاشی به شکل‌های گوناگون تولید می‌شود. بِیس اولیه تمامی کاشی‌ها از خاک‌های رس متفاوت با درصد مواد متفاوت است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در  لینک زیر وارد شوید :

 

تفاوت کاشی و سرامیک در چیست؟



:: برچسب‌ها: تفاوت کاشی و سرامیک , کاشی , سرامیک , خرید کاشی , خرید سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

از زیباترین مصادیق بارز هنر ایرانی، کاشی‌کاری‌های ایرانی بوده که دارای قدمت چند هزار ساله است. کاشی ایرانی در تمامی دنیا شهرت داشته و انواع کاشی‌های دست‌ساز و سنتی ایران به تمامی جهان صادر می‌شود. در این مطلب انواع کاشی‌های ایرانی را بررسی کرده و موارد استفاده آن‌ها را بیان می‌کنیم. همچنین گذری بر تاریخچه کاشی ایرانی خواهیم داشت. پس اگر تمایل دارید تا روح اصیل ایرانی را به دکوراسیون منزل خود بیاورید، با ما همراه باشید.

دکوراسیون سنتی ایرانی

در یک دوره زمانی کوتاه، توجه بسیاری از افراد به دکوراسیون مدرن جلب شد و عده زیادی سعی کردند تا فضای زندگی خود را به این سو ببرند. استفاده از رنگ‌های خنثی در محیط های خلوت و مبلمان راحتی به سبک مدرن، از ویژگی‌های این سبک دکوراسیون بود.

پس از مدتی افراد دریافتند که این سبک دکوراسیون پاسخگوی نیازهای روحی و بصری آن‌ها نبوده و جای خالی دکوراسیون سنتی ایرانی در زندگی حس می‌شد. بنابراین مجددا استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های سنتی در فضای منزل و محیط‌های عمومی رواج پیدا کرد و زیبایی این طرح و رنگ‌ها روحی تازه به کالبد زندگی یکنواخت و بی‌روح انسان دمید. در عصر حاضر، با وجود مدرنیته و تمایل بسیاری از افراد به سبک دکوراسیون مدرن، در بخش‌هایی از محیط زندگی شاهد حضور رنگ و لعاب سنتی و ایرانی هستیم.

 

برای خرید کاشی و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی ایرانی



:: برچسب‌ها: کاشی ایرانی , خرید کاشی , کاشی , تاریخچه کاشی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

از جمله جدیدترین نمونه‌های سرامیک تولید شده، سرامیک‌های سه بعدی هستند که در سال‌های اخیر وارد بازار شده و مورد علاقه بسیاری از افراد قرار دارند. تصور کنید که در مهمانی پس از رفتن به سرویس بهداشتی، ناگهان احساس می‌کنید که پای خود را در کف یک رودخانه قرار داده‌اید. ابتدا شوکه می‌شوید اما این فقط نمایی از یک رودخانه با طراحی سه‌بعدی است و تنها روی سرامیک‌ها قرار دارد. سرامیک‌های سه بعدی با روش‌های گوناگون تولید می‌شوند و در بسیاری از قسمت‌های منزل، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این نوع از سرامیک‌ها به نسبت سرامیک‌های معمولی قیمت بالاتری دارند، اما با توجه به جذابیت ویژه‌ای که در محیط ایجاد می‌کنند اغلب افراد به قیمت توجهی نداشته و این محصولات را برای دیزاینی خاص و جذاب در قسمت‌های مختلف منزل انتخاب می‌کنند. با استفاده از این سرامیک‌ها می‌توان بخشی از طبیعت را با وضوح بسیار بالا همواره در منزل مشاهده کرد. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم به معرفی انواع سرامیک‌های سه بعدی و نحوه استفاده از  آن‌ها در فضاهای مختلف منزل بپردازیم تا اگر قصد استفاده از این نوع سرامیک را در منزل دارید، با این محصولات خاص و جدید بیش‌تر آشنا شوید.

روش‌های تهیه سرامیک سه بعدی

انواع سرامیک‌های سه بعدی را با توجه به مواد اولیه به کار رفته، وضوح تصویر، مقاومت در برابر عوامل خارجی و … به سه دسته تقسیم می‌کنند.

۱. سرامیک سه بعدی معمولی: این دسته از سرامیک‌ها، سرامیک‌های معمولی هستند و تفاوت آن‌ها با دیگر محصولات، طرح چاپ شده روی آن‌ها است. این سرامیک‌ها قیمت بالایی نداشته و در هنگام تماشا، خطای دید زیادی ایجاد نمی‌کنند.

۲. سرامیک سه بعدی با روکش اپوکسی: بِیس کار در این روش همانند روش اول، سرامیک معمولی است اما برای چاپ تصویر سه بعدی روی آن، از برچسب‌های اپوکسی با روش سه‌پخت استفاده می‌کنند. این روش کیفیت و وضوح بالاتری دارد و به خوبی خطای دید زیادی ایجاد می‌کند. این سرامیک‌ها برای کف مناسب هستند و مقاومت زیادی دارند.

۳. سرامیک سه بعدی با روکش شیشه‌ای: در این روش برای ایجاد خطای دید بالاتر، از روکش شیشه‌ای بر روی سرامیک استفاده می‌شود. این روکش علاوه بر دادن جلوه‌ای زیبا و جذاب به سرامیک، خطای دید را بالاتر برده و عمق بیش‌تری به تصویر می‌دهد. این سرامیک‌ها برای استفاده به عنوان دیوارپوش مناسب هستند و دیوارهایی با تصاویر جذاب و عمیق ایجاد می‌کنند که بیننده همانند تابلوهای نقاشی از نگاه کردن به این تصاویر خسته نشده و از جذابیت آن‌ها کم نمی‌شود. قیمت این نوع سرامیک به مراتب از نوع یک و دو بالاتر است.

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک سه بعدی در دکوراسیون داخلی منزل



:: برچسب‌ها: سرامیک سه بعدی , خرید سرامیک سه بعدی , سرامیک سه بعدی در دکوراسیون داخلی منزل , سرامیک سه بعدی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

سرامیک کف از مهم‌ترین مصالح در ساختن بنا به شمار می‌رود و انتخاب مناسب آن مستلزم آشنایی با انواع سرامیک کف است. به دلیل گستردگی کف بنا، در هر فضایی سرامیک کف تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داشته و به همین دلیل انتخاب بهترین نوع اهمیت زیادی دارد. همچنین کف هر محیطی نیازمند انتخاب نوعی سرامیک کف با دوام مشخص است تا در اثر استفاده آسیب ندیده و دچار مشکل نشود.

با توجه به قدمت کاشی‌سازی در ایران،‌ تولیدکنندگان بسیاری در این عرصه مشغول فعالیت هستند و نمونه‌های ایرانی از لحاظ کیفیت و طرح و نقش، قابلیت رقابت با تمامی برندهای خارجی را دارند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انواع سرامیک کف و کاربرهای آن را در فضاهای گوناگون بررسی کرده و اطلاعاتی در این خصوص خدمت شما ارائه نماییم تا بتوانید با دید باز و اطلاعات کافی سرامیک مناسب برای کف منزل، محل کار و … را انتخاب کنید.

تقسیم‌بندی سرامیک کف از نظر استقامت

سرامیک‌‌های کف ساختمان از نظر استقامت و درجه سختی انواع گوناگونی دارند و در فضاهای مختلف از ساختمان نیاز است تا از سرامیک‌هایی با درجه سختی مختلف استفاده شود. هر چه درجه سختی سرامیک بیشتر باشد، مقاومت بسیار بالاتری در برابر عوامل خارجی مانند تغییرات دما، باران، یخزدگی،‌ ساییدگی و … خواهد داشت. درجه سختی سرامیک‌ها با توجه به دما و نوع متریال مخلوط شده با خاک رس در تهیه سرامیک، تغییر می‌کند.  بنابراین با توجه به فضاهایی که سرامیک در آن قرار می‌گیرد نیاز است تا از انواع مختلف این مصالح ساختمانی استفاده شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک کف



:: برچسب‌ها: سرامیک کف , سرامیک کف چیست , خرید سرامیک کف , سرامیک , خرید سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

سرامیک راه پله، ایده برتر در طراحی

سرامیک، بهترین نوع متریال مورد استفاده در راه پله های ساختمان به شمار می‌رود و در میان انواع پوشش های دیوار وکف راه پله‌ها، سرامیک، رایج‌ترین نوع است. استفاده از سرامیک در راه پله ‌های ساختمان مزیت های بی‌شماری داشته و به دلیل این مزیت‌ها نسبت به دیگر پوشش های سقف وکف، از محبوبیت بالاتری برخوردار است. سرامیک، جلوه‌ای شیک و زیبا به راه پله های منزل یا محل کار شما خواهد داد و محیط را جذاب و لوکس می‌کند.

در انتخاب سرامیک راه پله لازم است نکات ساده‌ای را مدنظر داشته باشید تا پس از اتمام کار،‌ بتوانید رضایت صددرصدی را از تغییرات انجام شده کسب نمایید. در این راستا به انواع موضوعات از قبیل: ابعاد راه پله‌ها، میزان نور فضا، سبک دکوراسیون منزل، فضای قرار گرفتن راه پله‌ها، نوع کاربری راه پله و … توجه می‌شود. در ادامه این مطلب به صورت مفصل در این باره صحبت کرده و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سرامیک دیوار و کف در راه پله‌ها

سرامیک‌ هایی که در راه پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای انواع گوناگونی هستند و سرامیک های دیوار و کف تفاوت‌ هایی با هم دارند. سرامیک های راه پله به دو نوع براق و مات تقسیم بندی می‌شوند.

سرامیک های براق دارای لعاب براق بوده و به هیچ وجه گزینه مناسبی برای کف راه پله‌ها محسوب نمی‌شوند. زیرا سطحی لغزنده دارند و امکان سُر خوردن و آسیب دیدن افراد در زمان استفاده بسیار زیاد است. از این نوع سرامیک برای دیوار راه پله‌ها استفاده می‌شود تا با جلوه جذابی که در زمان بازتاب نور دارند، زیبایی فضا را دوچندان کنند. سرامیک‌ های براق راه پله‌ها را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهند و دارای سطحی صیقلی و مقاوم در برابر نفوذ آب هستند.

سرامیک‌های مات یا بدون لعاب نیز دسته دیگری از سرامیک های مورد استفاده در راه پله هستند. این نوع از سرامیک‌ها برای کف راه پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا امکان لغزندگی و سُر خوردن بر روی این سرامیک‌ها بسیار کم بوده و دارای دوام بالایی هستند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک راه پله، ایده برتر در طراحی



:: برچسب‌ها: سرامیک راه پله , خرید سرامیک راه پله , خرید سرامیک , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی و سرامیک در میان انواع دیوارپوش و کفپوش دارای بالاترین درجه مقاومت نیز هستند. این محصولات در برابر مواد شوینده، نور خورشید، تغییرات دما، ضربه‌های ملایم و … مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند. اما داشتن طول عمر بالا تنها به کیفیت این مصالح بستگی نداشته و نوع نگهداری شما از کاشی و سرامیک نیز در طول عمر و حفظ کیفیت این محصولات نقش به‌سزایی دارد.

برای داشتن محصولی همواره زیبا و براق لازم است تا در مورد نحوه نگهداری از این محصولات اطلاعات کافی داشته باشیم و به درستی به نظافت و استفاده از کاشی و سرامیک بپردازیم. در ادامه این مطلب به بررسی روش‌های حفظ کیفیت کاشی و سرامیک می‌پردازیم. همچنین نکاتی در خصوص انتخاب کاشی و سرامیک با استحکام مناسب برای فضاهای مختلف را یادآور خواهیم شد تا بتوانید مناسب‌ترین نوع کاشی و سرامیک را برای فضا انتخاب کنید. همچنین روش تعویض کاشی‌های شکسته را آموزش خواهیم داد.

جلوگیری از ایجاد سایش روی کاشی و سرامیک

برخی از آلودگی‌ها باعث ایجاد سایش روی کاشی و سرامیک می‌شوند. این آلودگی‌ها روی لعاب کاشی و سرامیک خطوط ریزی ایجاد کرده و در طولانی مدت ظاهر کاشی و سرامیک را از بین می‌برند. برای مثال وجود شن و غبار درشت روی کاشی و سرامیک می‌تواند باعث ایجاد سایش و کوتاه شدن عمر محصولات شود. به همین علت لازم است تا از برخورد این آلودگی‌ها با سطح کاشی و سرامیک جلوگیری نمایید.

در فضاهایی که افراد با کفش تردد می‌کنند مانند مراکز خرید و یا لابی ساختمان، لازم است تا قبل از در ورودی یک پادری مناسب قرار دهید تا قبل از ورود شخص به محیط، شن‌ها و گرد و غبار چسبیده به کفش‌های افراد پاک شده و به داخل محیط انتقال نیابد. در زمان جابه‌جایی لوازم نیز لازم است تا از کشیدن انواع اثاث و لوازم منزل روی سطح کاشی و سرامیک خودداری کنید. زیرا ممکن است قسمتی از پایه‌های لوازم منزل تیز و زبر باشد و روی سطح کاشی و سرامیک خراش ایجاد کند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نگهداری از کاشی و سرامیک



:: برچسب‌ها: نگهداری از کاشی و سرامیک , نگهداری از کاشی , نگهداری از سرامیک , کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

از هنرهای دستی جذاب و زیبا که هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نداده، هنر کاشی شکسته است. هنر کاشی شکسته با نام‌های دیگری مانند کاشی معرق، سرامیک شکسته، نقاشی سرامیکی و … نیز از آن یاد می‌شود، سال‌هاست ریشه در فرهنگ و اصالت هنر ایرانی دارد. استفاده از کاشی در بناهای ایرانی از دیرباز مرسوم بوده است و هنر کاشی معرق به عنوان یکی از صنایع‌دستی خارق‌العاده و زیبا، در بناهای قدیمی ایرانی هم قابل مشاهده است.

در هنر کاشی معرق، از انواع سرامیک شکسته، کاشی‌های شکسته، موزائیک و سنگ‌ها در کنار هم استفاده می‌شود. هنرمند پس از اجرای طرح روی سطح مورد نظر، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف این ابزار را در کنار هم به صورت هدفمند قرار می‌دهد و گاه برای رسیدن به ابعاد و شکل مورد نظر، خود اقدام به خرد کردن کاشی می‌کند و طرح‌های زیبا و بی‌بدیل می‌آفریند.

در عبور از عصر سنت به مدرنیته، بسیاری از هنرهای اصیل ایرانی جایگاه خود را از دست داده و به فراموشی سپرده شده‌اند. اما هنر کاشی معرق به عنوان یکی از هنرهای اصیل و جذاب ایرانی، با کمی تغییر در سبک و سیاق طراحی‌ها، جایگاه خود را در زندگی مدرن امروزه حفظ کرده و با قرار گرفتن در بسیاری از فضاها، روح اصیل ایرانی را به محیط می‌بخشد. هنر کاشی معرق در بسیاری از محیط‌ها در ابعاد گوناگون قابل مشاهده است.

از کاشی معرق در زیباسازی شهر در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. در بسیاری از مراکز خرید، قطارهای بین شهری، پارک‌ها، آبنماها و سایر فضاهای عمومی شاهد تزئین دیوار در ابعاد گوناگون با این هنر زیبا هستیم. این هنر اصیل ایرانی جایگاه خاصی در منازل نیز داشته و تابلوهای تولید شده به این روش در دو سبک سنتی و مدرن دارای طرفداران زیادی هستند.

برخی نیز در منزل دیواری خاص را به استفاده از این هنر اختصاص می‌دهند تا زیبایی کاشی شکسته نمود بیش‌تری در منزل داشته باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا سایر ویژگی‌های این هنر باستانی و جذاب، که امروزه به بخشی از زندگی افراد تبدیل شده است، را بیان کرده و معرفی کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

همه چیز درباره کاشی شکسته



:: برچسب‌ها: کاشی شکسته , خرید کاشی شکسته , کاشی شکسته چیست , مشخصات کاشی شکسته ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

امروزه سهم زیادی از وظیفه زیباسازی و مقاومت فضاهای مختلف از ساختمان بر عهده کاشی و سرامیک قرار دارد. این محصولات از گذشته تا به امروز نقش زیادی در ساختمان‌سازی داشته‌اند و دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند. با پیشرفت علم و صنعت ما شاهد افزایش دوام و کارایی کاشی و سرامیک بوده‌ایم و همینطور کاربردهای این محصولات افزایش زیادی داشته است.

نحوه تولید کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک‌ به محصولاتی گفته می‌شود که پایه‌ای بر اساس خاک رس دارند و توسط لعابی سخت پوشش داده شده و در کوره به مقاومت می‌رسند. در تولید کاشی و سرامیک‌های جدید از انواع خاک رس، سنگ، فلز، کوارتز، فلدسپات، ماسه و … استفاده شده است. با توجه به مورد استفاده کاشی و سرامیک و میزان مقاومت آن، این مواد در درصدهای گوناگون با یکدیگر ترکیب شده و پایه کاشی و سرامیک را تشکیل می‌دهند.

سپس از این ملات تولید شده، قالب‌گیری انجام می‌شود و محصولاتی در سایزهای مختلف برای مصارف گوناگون، قالب‌گیری می‌شود. کاشی‌های قالب‌گیری شده را به دستگاه خشک‌کن انتقال می‌دهند. توجه کنید که در این قسمت بِیس اولیه کاشی تولید شده و کاشی هنوز خام است. از این پس کارخانجات مختلف از یکی از این دو روش برای تولید کاشی و سرامیک استفاده می‌کنند. روش اول پخت دو آتشه است. در این روش ابتدا کاشی را به کوره برده تا پخت اولیه انجام شده و کاشی سخت شود.

سپس از لعاب روی کاشی استفاده می‌کنند و مجدد کاشی را داخل کوره قرار می‌دهند تا پخت نهایی انجام شود. دقت نمایید که در دو مرحله کاشی و سرامیک پخته خواهد شد. در روش دوم که در برخی از کارخانجات کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ پس از خروج کاشی از دستگاه خشک‌کن، سطح کاشی را به لعاب آغشته کرده و سپس به کوره هدایت می‌کنند.

در این روش تنها یک بار کاشی در کوره قرار می‌گیرد و پخته می‌شود. روش پخت تک‌آتشه پیچیدگی‌هایی دارد و در صورت خطا، احتمال ضایعات در تولید بالاتر می‌رود بنابراین بسیاری از کارخانجات برای تولید کاشی و سرامیک از روش دوآتشه استفاده می‌کنند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی و سرامیک



:: برچسب‌ها: کاشی و سرامیک , کاشی , سرامیک , خرید کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

ه دلیل تنوع بسیار بالا در طرح،‌ رنگ و ابعاد کاشی حمام و سرویس بهداشتی، گاهی انتخاب از میان انبوه محصولات، دشوار به نظر می‌رسد. حال که تصمیم به تغییر دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی منزل گرفته‌اید، لازم است تا نکاتی را در خصوص انتخاب کاشی حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته و رضایت کامل را پس از اجرای طرح مورد نظر، کسب نمایید.

در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام لازم است تا سه نوع کاشی تهیه کنید. اولین کاشی مربوط به کف سرویس بهداشتی و حمام است. دو نوع کاشی هم برای قسمت دیوار لازم دارید تا بهترین دیزاین را برای این بخش از منزل داشته باشید. رنگ کاشی مورد استفاده نیز در زیباتر نشان دادن فضا اهمیت زیادی دارد. همچنین توجه به ابعاد سرویس‌های بهداشتی بسیار مهم به نظر می‌رسد. در ادامه مطلب تمامی این موارد را به طور دقیق بررسی می‌کنیم تا جهت انتخاب کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام ایده‌های جدیدی در اختیار شما قرار دهیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

اصول انتخاب کاشی حمام و سرویس بهداشتی



:: برچسب‌ها: انتخاب کاشی حمام , خرید کاشی , کاشی , خرید کاشی حمام , کاشی حمام ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

استفاده از کفپوش‌های چوبی همواره مورد علاقه افراد بوده است و این نوع از کفپوش با ایجاد ظاهری طبیعی برای دکوراسیون‌‌هایی با سبک روستیک و آنتیک، انتخاب اول به شمار می‌روند. کفپوش‌های چوبی فضا را دلنشین و گرم جلوه داده و با ایجاد محیطی چشم‌نواز و خواستنی، گرمای طبیعت را به فضا هدیه می‌دهند.

در صورت تمایل به استفاده از این نوع کفپوش و همچنین دیوارپوش در فضا، گزینه‌های متفاوتی مقابل شما قرار دارد. پارکت، لمینیت، سرامیک‌های طرح چوب و … از موارد آشنا در این کار به شمار می‌رود که با توجه به فضا، بودجه و … می‌توانید از میان گزینه‌های ذکر شده دست به انتخاب زده و زیبایی خاص طبیعت را به محیط بیاورید. در این میان استفاده از سرامیک طرح چوب (سرامیک طرح پارکت) محبوبیت بالاتری دارد. این نوع از سرامیک تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی داشته و ابعاد متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد.

در سال‌های اخیر استفاده از سرامیک طرح چوب بسیار رایج شده و این نوع متریال برای پوشش دیوار و کف گزینه مناسبی است. اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از این نوع پوشش در فضا دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای انتخابی صحیح بیش‌تر با این نوع سرامیک آشنا شده و همچنین مزایای استفاده از آن را بررسی کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک طرح چوب



:: برچسب‌ها: سرامیک طرح چوب , خرید سرامیک طرح چوب , سرامیک , خرید سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

آشپزخانه از مهم‌ترین فضاها در هر منزلی به شمار می‌رود و زیباسازی آن اهمیت زیادی دارد. تمامی افراد خانواده به نوعی با این فضا در ارتباط هستند و به آن رفت و آمد می‌کنند. در گذشته آشپزخانه‌ها به طور کامل در دید نبود و فقط اعضای خانواده به آن بخش دسترسی داشتند. آشپزخانه اتاقی کوچک و دور از دید مهمانان به شمار می‌رفت و در گوشه‌ای از حیات یا داخل منزل قرار داشت و در آن نیز بسته می‌شد.

در معماری امروزه این محیط به طور کامل از سایر بخش‌های منزل قابل مشاهده بوده و تأثیر زیادی در زیبایی کل منزل دارد. به همین علت به زیبایی آشپزخانه در معماری جدید توجه زیادی شده است و برای طراحی منزل اول در خصوص طراحی آشپزخانه تصمیم‌گیری می‌شود. قبل از انتخاب هر پارامتری در آشپزخانه لازم است تا تکلیف را در خصوص نوع دکوراسیون مورد علاقه خود مشخص کنید.

به دکوراسیون مدرن علاقه دارید یا سبک کلاسیک؟ سپس به انتخاب دست بزنید. در ایجاد آشپزخانه‌ای جذاب و رویایی انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی شما قرار دارد. شما باید کابینت، فضاهای بین‌کابینتی و در نهایت کف آشپزخانه را طراحی کرده و سپس به دنبال چیدمان وسایلی متناسب با این فضا باشید.

 

برای خرید کاشی و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

انتخاب رنگ کاشی آشپزخانه



:: برچسب‌ها: انتخاب رنگ کاشی آشپزخانه , خرید کاشی , کاشی ,  رنگ کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

در گذشته افراد از حمام‌های عمومی استفاده می‌کردند و با وجود حمام در فضای خانه، به دلایل مختلف این فضا بلا استفاده می‌ماند. یکی از دلایل عدم استفاده از حمام در منزل معضلات گرم کردن آب بود. زیرا آبگرمکن‌ها به شکل امروزی وجود نداشتند و گاز شهری نیز نبود و مشکلات زیادی در این خصوص به وجود می‌آمد. همچنین در فضای حمام از عایق مناسبی استفاده نمی‌شد و امکان نشت آب به فضای بیرون و نم دادن دیوار وجود داشت. با وجود تمامی این دلایل، افراد تمایل به استفاده از حمام‌های عمومی داشتند و حمام در داخل منازل بلا استفاده می‌ماند.

پس از گذشت سال‌ها و ورود گاز شهری به منازل، استفاده از حمام در داخل منزل رایج شد و حمام‌ها به مرور شکل امروزی خود را پیدا کردند. امروزه در تمامی منازل از حمام‌های شخصی استفاده می‌شود و در آپارتمان و ویلاهای بزرگ، داخل هر اتاق یک حمام جداگانه قرار دارد که مختص استفاده هر فرد است. با وجود مشغله‌های زندگی امروزه، پس از یک روز کاری پر مشغله و پر از هیاهو، با یک دوش آب گرم انرژی خود را بازیافته و به آرامش می‌رسیم. به همین علت دیزاین و زیباسازی فضای حمام از اهمیت زیادی برخوردار است.

حمام باید محیطی باشد تا در آن احساس آرامش کنیم و با علاقه قدم به این فضا بگذاریم. امروزه توجه ویژه‌ای به این قسمت از منزل می‌شود و سبک دیزاین حمام دچار تغییرات زیادی شده است. استفاده از کابینت‌های ضد آب برای جمع کردن لوازم و مرتب بودن این بخش، استفاد از نورپردازی‌های زیبا، آینه‌کاری‌های شیک و جذاب و … بخشی از تغییرات ایجاد شده در حمام‌ها هستند. مهم‌ترین بخش در زیباسازی فضای داخلی حمام، انتخاب کاشی حمام مناسب است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی حمام ۲۰۲۱



:: برچسب‌ها: کاشی حمام,کاشی,خرید کاشی,خرید کاشی زیبا,کاشی زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

امروزه کفپوش‌های متفاوتی برای پوشش دادن کف فضاهای مختلف تولید می‌شوند که هر یک جنسی خاص داشته و از متریال متفاوتی در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. کفپوش‌های سه‌بعدی، کفپوش‌های پی وی سی، پارکت، سرامیک و … از نمونه‌های این محصولات هستند که هر فردی با توجه به سلیقه شخصی و نوع دکور فضا به انتخاب این محصولات دست می‌زند.

هر یک از این کفپوش‌ها دارای مزایا و معایبی هستند که در زمان انتخاب جلب توجه کرده و باید به آن‌ها توجه ویژه داشت تا بتوان انتخابی صحیح انجام داد و از نتیجه کار رضایت کامل را کسب نمود. اگر قصد انتخاب و تعویض کفپوش محیط را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی ساده و پر اهمیت را در خصوص تهیه کفپوش مناسب خدمت شما یادآور شویم تا بتوانید با دید باز نسبت به انتخاب اقدام نمایید.

ویژگی‌های کفپوش پارکت

با توجه به سرشت انسان و علاقه او به زیبایی‌های طبیعی، افراد علاقه زیادی به استفاده از کفپوش‌های چوبی نشان می‌دهند. زیرا این کفپوش‌ها طبیعی بوده و آرامش را به فضا هدیه می‌کند. پارکت‌ها زیبا هستند و در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند. پارکت‌ها به صورت مستقیم از چوب درختان تهیه می‌شوند. چوب درختان به قطعات نازک برش داده می‌شود و توسط چسب در کف فضا نصب شده و برای براق شدن و ایجاد مقاومت روی آن نیز از لاک رزین استفاده می‌کنند. پارکت بسیار زیبا بوده و جذابیت و گرمای زیادی در فضا ایجاد می‌کند. اما این نوع از کفپوش علاوه بر زیبایی،‌ معایب زیادی دارد که به بیان آن می‌پردازیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک طرح پارکت



:: برچسب‌ها: سرامیک طرح پارکت , خرید سرامیک طرح پارکت , سرامیک , خرید سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

از ابتدای حیات بشر تا کنون، ساختمان‌سازی دستخوش تحولات بسیار زیادی بوده است که همگی این تغییرات در مسیر زندگی راحت‌تر افراد قرار دارد. همچنین توجه به زیبایی فضا نیز از تمایلات روحی انسان بوده و در سرشت انسان نهادینه شده است. بنابراین از گذشته تا به امروز بشر در زیباتر کردن فضای زندگی خود تلاش کرده و در این راستا، صنایع جدیدی را ابداع نموده است.

سفال، پدر تولید کاشی سرامیک در ایران

یکی از تغییرات محسوس و شگفت‌انگیز در صنعت مصالح ساختمانی،‌ سفال است. سفال‌ها در ابتدا و در سال‌های زیادی قبل از میلاد مسیح از خاک و گلی که از کف رودخانه به دست می‌آمد و توسط قالب‌هایی شکل داده می‌شد به صورت کاملا دستساز تولید و در مقابل آفتاب خشک می‌شدند. اما برای زیبایی بیش‌تر این محصولات روی آن‌ها نقش‌هایی با ظرافت ایجاد شده و توسط رنگ به زیبایی بیش‌تری می‌رسید. در ایران نیز خاک رس را برای چسبندگی بیش‌تر با موادی مانند کاه ترکیب می‌کردند و سفال می‌ساختند. اما این سفال تولید شده کیفیت و دوام بالایی نداشت و به سادگی دچار آسیب می‌شد.

انسان پس از مدتی دریافت که با حرارت دادن سفال تولید شده می‌تواند استحکام و دوام محصول را بالاتر ببرد. به همین دلیل اقدام به ساخت کوره کردند و کوره‌هایی گنبدی‌شکل برای این منظور ساخته شد. اما دمای کوره‌ها قابل کنترل نبود و همین مسئله موجب تولید سفالی نامرغوب با سطحی متخلخل می‌شد. پس از گذشت سال‌ها و آزمون و خطای زیاد در این راستا،‌ سفال با کیفیت و دوام بالا تولید شد و برای دوام بیش‌تر روی این سفال‌ها از لعاب استفاده کردند. چرخ‌های سفالگری نیز ابتدا در تمدن‌هایی نظیر یونان ابداع شده و از آن در تولید ظروف استفاده می‌شد.

با استفاده از چرخ‌های سفالگری، تولید ظروف بسیار راحت‌تر و زیباتر انجام می‌گرفت و با قرار گرفتن لعاب روی ظروف و پخت در کوره، به دوام این محصولات افزوده می‌شد. در ایران نیز در قسمت‌های کویری و بخش‌های مرکزی،‌ سفال‌هایی با قدمت هشت هزار ساله وجود دارد که نشانه داشتن ریشه عمیق این هنر در کشور است. کلمه سفال به هر نوع شی تولید شده از خاک‌های ثانویه (شناخته شده‌ترین: خاک رس) اطلاق می‌شود که در حرارت بالا پخته شده و دارای سطحی متخلخل است. اغلب افراد به محصولاتی فاقد لعاب سفال می‌گویند اما این کلمه محصولات لعابدار را نیز در بر می‌گیرد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی سرامیک



:: برچسب‌ها: کاشی سرامیک , خرید کاشی سرامیک , خرید کاشی , خرید سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

رنگ کاشی های سنتی

معماری سنتی از دیرباز مورد علاقه افراد زیادی قرار داشته است و اشخاص بسیاری به استفاده از این سبک تمایل دارند. هر فردی به راحتی می‌تواند با این سبک از معماری ارتباط برقرار کرده و با قرار گرفتن در این فضا، احساس آرامش نماید. دلیل این امر توجه به روحیات و سرشت انسان در طراحی این سبک است. در معماری سنتی ایرانی از عناصر مختلفی بهره گرفته می‌شد تا فضایی پر از جریان زندگی و رنگ و نقش ایجاد شود.

استفاده از اِلمان‌های مختلف مانند حوض، کاشی‌های رنگی، دیوارهای آجری، سقف‌هایی با گچبری‌های جذاب، طاقچه در اتاق‌ها،‌ شیشه‌های رنگی در درب‌های چوبی و … از عناصر اصلی این نوع از معماری محسوب می‌شد. فضایی که در آن آرامش و تعالی روح اهمیت زیادی داشت. با استفاده از رنگ‌های مختلف و همچنین حضور آب در میان حوض، زندگی جریان پیدا می‌کرد.

در دهه هشتاد شمسی این سبک از معماری، با وجود محبوبیت بالا در میان افراد و بیش‌تر به دلایل اقتصادی، به حاشیه رفت و آپارتمان‌های مدرن از سطح زمین سربرآوردند. زیرا این سبک از معماری مستلزم استفاده از مساحت زیادی از زمین بود و با وجود آپارتمان،‌ در همان فضا افراد می‌توانستند بناهای مسکونی بیش‌تری ایجاد کنند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

رنگ کاشی های سنتی



:: برچسب‌ها: رنگ کاشی های سنتی , کاشی های سنتی , کاشی سنتی , خرید کاشی , کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

هر منزلی،‌ فارغ از ابعاد آن، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. آشپزخانه، اتاق خواب،‌ سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی،‌ حمام و … از بخش‌های تشکیل دهنده منزل هستند. انتخاب دیوارپوش مناسب برای این فضاها از دغدغه‌های اصلی در زمان تغییر دکوراسیون منزل محسوب می‌شود. دیوارپوش مناسب برای هر محیطی باید با توجه به کاربرد همان فضا انتخاب شود و به گونه‌ای باشد که شما نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نداشته باشید.

برای مثال همواره مناسب‌ترین دیوارپوش برای سرویس بهداشتی و حمام، سرامیک دیواری است که کیفیت بالایی داشته و مقاومت آن در جذب آب،‌ دوام بالایی را به همراه دارد. با توجه به تنوع بالای انواع دیوارپوش‌های جدید، هنوز هم سرامیک محبوب‌ترین دیوارپوش برای آشپزخانه به شمار می‌رود. زیرا دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و شستشو است و در برابر مواد شوینده دچار آسیب نمی‌شود.

در سال‌های اخیر نیز با توجه به استقبال از سرامیک‌های مخصوص دیوار، گروهی از این محصولات تولید شده‌اند که لوکس و شیک بوده و برای دیزاین دیوارهای سالن پذیرایی نیز به کار می‌روند. این نوع از سرامیک‌ها، جدیدترین نوع سرامیک دیواری محسوب می‌شوند و انواع مختلفی دارند که امکان استفاده در دکوراسیون مدرن و کلاسیک را به شما می‌دهند.

در ادامه به صورت مفصل در مورد انواع سرامیک سرویس بهداشتی، آشپزخانه و دکوراتیو به صحبت خواهیم پرداخت و نکاتی را در خصوص انتخاب سرامیک دیواری مناسب برای تمامی فضاها یادآور می‌شویم. اگر قصد تعویض سرامیک منزل خود را دارید با ما همراه باشید تا نکاتی را در این خصوص متذکر شده و در جهت انتخاب درست و مناسب، کمکی ارائه کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

لمس جریان زندگی در خانه با انتخاب سرامیک دیواری



:: برچسب‌ها: سرامیک دیواری , خرید سرامیک دیواری , انتخاب سرامیک دیواری خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

جذاب‌ترین بخش در ساختن یک بنا، همواره طراحی داخلی و نمای بیرونی آن است که باعث می‌شود یک ساختمان جذاب و شیک به نظر رسیده و توجه هر بیننده‌ای را جلب کند و یا کسل‌کننده و نازیبا به نظر بیاید. انتخاب پوشش مناسب و نوع متریال به کار رفته در طراحی فضای داخلی و نمای بیرونی بنا نیز اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب این بخش از ساختمان، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید محیطی زیبا را خلق کرده و فضایی دل‌انگیز ایجاد نمایید.

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دیزاین بخش‌های داخلی بنا و همچنین نمای بیرونی، استفاده از سرامیک است. سرامیک‌ها دارای قدمت بالایی هستند و به نحوی از خانواده سفال‌ها محسوب می‌شوند که از گذشته تا به امروز نقش مهمی در زندگی انسان داشته‌اند. در ابتدا سفال را به صورت خام مورد استفاده قرار می‌دادند، اما متوجه شدند با پخت سفال و ایجاد حرارت، مقاومت محصول بسیار افزایش می‌یابد.

از این شیوه برای تهیه ظروف، آجر و … استفاده می‌شد. پس از گذشت مدتی و پی بردن به ماهیت سرامیک، با کم و زیاد کردن حرارت کوره‌ها و همچنین اضافه کردن لعاب سرامیکی به روی سفال،‌ سرامیک‌های امروزی شکل گرفتند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند.

 

برای خرید سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک



:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , فروش سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

در هنگام تغییر دکوراسیون منزل، همواره انتخاب‌های گوناگونی در پیش رو خواهید داشت. هر فردی قصد دارد تا بهترین انتخاب را داشته باشد و فضایی جدید و خاص را خلق کند. برای این منظور لازم است تا اطلاعاتی در خصوص انتخاب کاشی و سرامیک مناسب برای فضای خانه کسب نمایید. در انتخاب نوع کاشی مناسب مهم است تا ابعاد منزل خود را در نظر بگیرید. در فضاهای بزرگ، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت و می‌توانید در محیط منزل و در فضاهایی مانند سرویس‌های بهداشتی،‌ آشپزخانه، سالن پذیرایی و … از انواع رنگ‌های تیره استفاده کرده و محیطی جذاب را خلق کنید.

اگر فضای منزل شما کوچک بوده و محدود است نیز نگران نباشید. برای این فضا نیز انتخاب‌های زیادی در پیش رو دارید. شما می‌توانید این محیط کوچک را به زیبایی دیزاین کرده و از فضای منزل خود نهایت استفاده را ببرید. تنها نکته‌ای که لازم است مد نظر بگیرید، استفاده از رنگ‌های روشن در فضای منزل است. شما با داشتن اطلاعاتی کافی در خصوص دیزاین منزل، می‌توانید فضاهای محدود در منزل خود را به خوبی تزئین کنید و محیطی دل‌انگیز ایجاد نمایید. یکی از مناسب ترین انواع سرامیک برای فضاهای کوچک، استفاده از سرامیک سفید است.

این سرامیک فضا را پرنور نشان داده و به همین دلیل محیط را بزرگتر از آن‌چه هست، نمایش می‌دهد به همین دلیل پرطرفدارترین رنگ در دکوراسیون منازل کوچک محسوب می‌شود. مهم است که در دکوراسیون منزل خود، به چه نحوی از از این سرامیک استفاده نمایید تا از نظر بصری بر ذهن بیننده اثر گذاشته و وسعت محیط را بیش‌تر احساس کند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

با سرامیک سفید فضای خانه کوچک خود را بزرگ‌تر نشان دهیم



:: برچسب‌ها: سرامیک سفید , خرید سرامیک سفید , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

در سال‌های اخیر استفاده از سبک دکوراسیون مدرن در جامعه رواج یافته است و افراد زیادی اقدام به تغییر دکوراسیون منزل خود کرده‌اند. در این سبک از دکوراسیون توجه بیش‌تری به زیبایی محیط و ایجاد فضاهایی راحت از نظر بصری می‌شود. اساس این نوع دکوراسیون بر ایجاد محیط‌هایی پر از آرامش و احساس است. در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ‌های خنثی که به راحتی با اغلب فضاها و لوازم و همچنین رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود، اولویت دارد.

اصولا از طیف رنگ‌های خنثی برای همراه کردن دکوراسیون استفاده شده و رنگ‌های دیگری مانند آبی، سبز و … با توجه به فضای مورد استفاده به آن اضافه می‌شود تا در نهایت محیطی زیبا و راحت داشته باشیم. اگر مایل هستید فضایی پر از آرامش داشته باشید می‌توانید از ترکیب رنگ آبی در کنار طوسی بهره‌مند شوید،‌ اما اگر به دنبال یک هماهنگی زیبا بین نیروی رنگ‌های سرد و گرم و ایجاد تعادل در محیط باشید، توصیه ما به شما استفاده از رنگ‌هایی مانند قرمز و نارنجی در کنار رنگ‌های خنثی است.

با استفاده کمی از رنگ‌های گرم می‌توانید به خوبی سکوت فضا را شکسته و حس پویایی و حرکت را به محیط تزریق کنید. در گذشته عموما از رنگ سفید برای ایجاد محیط‌های خنثی استفاده می‌شد،‌ اما استفاده از این رنگ معایب زیادی به همراه داشت. به همین جهت در سال‌های اخیر رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی و پر از جذابیت، به  محبوب‌ترین رنگ در دکوراسیون مدرن تبدیل شده است.

با استفاده از طیف‌های متنوع رنگ طوسی در فضاهای مختلف مانند محیط منزل، محیط‌های اداری و … می‌توان به یک هارمونی زیبا رسید. یکی از المان‌های مهم در طراحی فضا، کاشی و سرامیک های دیوار و کفپوش هستند. به همین دلیل تمایل افراد به استفاده از کاشی طوسی در دکوراسیون فضاهای مدرن افزایش یافته و انواع مختلفی از این محصول توسط شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ در بازار عرضه شده است.

این نوع از کاشی‌ها دارای کاربردهای متفاوتی بوده و قیمت‌های متنوعی دارند که با توجه به فضا و همچنین بودجه فرد، تهیه می‌شوند. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا نقش این نوع از دیوارپوش و کفپوش را در انواع دکوراسیون و فضاها بررسی کنیم و نکاتی را در جهت خرید کاشی مناسب برای محیط‌های مختلف یادآور شویم. اگر قصد تغییر حال و هوای منزل خود را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مصارف متنوع این نوع کاشی در انواع فضاها آشنا شوید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی طوسی در دکوراسیون



:: برچسب‌ها: کاشی , خرید کاشی , کاشی طوسی در دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

توجه به زیبایی محیط زندگی از جمله فضای داخلی منزل با توجه به تأثیر بالایی که در روحیات و آرامش فردی به همراه داشته، از گذشته تا به امروز از اهمیت قابل توجهی داشته است. البته صنعت طراحی دکوراسیون داخلی به صورت مدوام در حال گسترش و تغییر بوده و ما می‌توانیم به‌ سادگی انواع مختلفی از سبک‌های تزئینی را برای منزل و یا حتی محیط کار خود در نظر بگیریم و شاهد انرژی مثبتی باشیم که این تغییرات ایجاد می‌کنند.

در قرن‌های گذشته استفاده از کاشی و سرامیک در ایران و تمامی کشورهای غرب آسیا مرسوم بوده است به‌طوری که تولیدات قدیمی این نوع مصالح در کشور با توجه به یافته‌های باستان‌شناسان به عصر تمدن کهن ایران مرتبط بوده و اغلب افراد برای نمای خارجی منازل و مکان‌های عمومی، حمام‌ها، کف‌پوش‌ها و مواردی از این دست به سراغ یک نمونه زیبا و اصیل از کاشی می‌رفتند.

با گذشت زمان و ورود سبک‌های دکوراسیون مدرن اروپایی به کشورهای آسیایی استفاده از کاشی و سرامیک به میزان قابل توجهی کاهش یافته اما هرگز به دست فراموشی سپرده نشده است.

در دوره حاضر به علت توجه عموم مردم جهان به زیبایی و اصالت هنر کاشی‌کاری ایرانی و همچنین با توجه به گسترش تنوع تولیدات در این عرصه، شاهد تمایل به استفاده از سرامیک تزئینی در دکوراسیون داخلی در تمامی ابعاد هستیم. لازم به یادآوری بوده که سرامیک نیز یکی از انواع متنوع کاشی به شمار رفته که ساختاری پخته شده به همراه لعاب‌کاری داشته، به همین دلیل از نامی متفاوت با ریشه یونانی برخوردار شده است.

در صنعت دکوراسیون داخلی عصر حاضر دیگر بر کسی پوشیده نیست که استفاده از کاشی و سرامیک تزئینی تنها محدود به فضایی از قبیل آشپزخانه و سرویس بهداشتی نبوده، به‌طوری که مدل‌های مات با طراحی متفاوت در این گروه از محصولات، موجب شده تا در جای جای منزل مورد استفاده قرار گرفته و در مواردی به یک جایگزین ایده‌آل برای کاغذدیواری تبدیل شوند.

امروزه می‌توانید موارد استفاده از سرامیک تزئینی را در تمامی محیط منزل در دیوارپوش و کف‌پوش تا سرامیک بین کابینتی و بخش سرویس بهداشتی مشاهده کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک تزئینی در دکوراسیون داخلی



:: برچسب‌ها: سرامیک تزئینی , خرید سرامیک تزئینی , سرامیک تزئینی در دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

آشپزخانه از مهم‌ترین فضاها در هر خانه ای به شمار می رود. مهم نیست فضای خانه چقدر باشد، دکور آشپزخانه همواره از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا در این فضا تمامی اعضای خانواده رفت و آمد داشته و لازم است تا حس خوبی را به افراد منتقل کند. اغلب آشپزخانه‌هایی با ابعاد بزرگ، محلی برای جمع شدن افراد خانواده در طول روز و صرف غذا هستند.

با وجود همه این دلایل، آشپزخانه اهمیت زیادی در میان سایر فضاهای منزل دارد و لازم است تا این بخش از منزل دارای دکوراسیونی متناسب با روحیات افراد خانواده بوده و حس خوبی را به افراد منتقل کند. در دکوراسیون این بخش از خانه از سه اِلمان مهم بهره می‌گیریم. دکوراسیون آشپزخانه شامل سه بخش کابینت، فضاهای بین کابینتی، لوازم مورد نیاز آشپزخانه است. در این مطلب قصد داریم تا مشخصات یک کاشی بین کابینتی جذاب را در هماهنگی کامل با لوازم و کابینت بررسی کرده و نکاتی را جهت انتخاب آسان‌تر کاش بین کابینتی یادآور شویم.

فضای کوچکی که عموما در حدود ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر ارتفاع دارد و مابین دو کابینت بالا و پایین قرار می‌گیرد، فضای بین کابینتی نامیده می‌شود. متریال مورد استفاده در فضای بین کابینت اهمیت زیادی دارد. امروزه دیوارپوش‌های متنوعی برای پوشش دادن فضای بین کابینت وجود دارد که طول عمر و دوام بالا از الزامات یک دیوارپوش مناسب است. دقت کنید که دیوارپوشی را انتخاب نمایید که دارای بالاترین دوام باشد، زیرا در آشپزخانه لزوم نظافت به دفعات زیاد احساس می‌شود و برای دیوار این فضا نیز در زمان نظافت گاهی لازم است تا از مواد شوینده قوی استفاده کنید.

بنابراین استحکام و دوام دیوارپوش اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر دیوارپوش‌های سرامیکی و انواع کاشی از مناسب‌ترین نوع دیوارپوش برای استفاده در فضاهای بین کابینتی محسوب می‌شوند. کاشی به راحتی تمیز شده و لعاب با استحکام آن در برابر انواع مواد شوینده مقاومت بالایی دارد، بنابراین با دوام ترین نوع دیوارپوش است و انتخابی مطمئن برای آشپزخانه به شمار می‌رود.

به علاوه زیبایی پوشش مورد استفاده در این فضا نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ایفا می‌کند. زیرا رنگ و طرح استفاده شده در کاشی، زیبایی تمامی لوازم موجود در آشپزخانه و حتی خود کابینت‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. پس لازم است در خصوص انتخاب کاشی مناسب برای این فضا، به اندازه کافی دقت شود و در خرید این محصول عجله نکنید. در این حوزه محصولات متنوعی وجود دارند و تنوع رنگ و طرح زیادی مطرح است. پس لازم است تا قبل از خرید اطلاعات کافی در این خصوص کسب کنید.

حال که تصمیم به تغییر کاشی بین کابینتی گرفته‌اید، تنوع بسیار زیادی از رنگ‌های مختلف کاشی بین کابینتی در انتظار شما است که می‌توانید به راحتی متناسب با نوع کابینت‌ها و سلیقه شخصی رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارید و یا از کاشی‌های آشپزخانه در منزل خود خسته شده‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی را در جهت خرید محصولی با رنگ مناسب با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خدمت شما ارائه کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بهترین رنگ کاشی بین کابینتی



:: برچسب‌ها: بهترین رنگ کاشی , کاشی , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

پر استفاده‌ترین محصول جهت دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی محوطه‌های مختلف کاشی است که در بخش‌های گوناگون از آن استفاده می‌شود و دارای طرح‌های متنوعی است. این محصول ارائه‌کننده بهترین و زیباترین محیط‌ها است که افراد بر اساس سلیقه خود نسبت به دیزاین آن اقدام می‌کنند و سعی دارند که از بهترین مواد بهره‌مند باشند. کاشی‌ها انواع بسیار زیادی دارند که دارای مقاومت‌های گوناگونی است. منظور از داشتن مقاومت این است که در برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد و دچار شکستگی نشود. کاشی‌ها دارای دو نوع لعاب‌دار و بدون لعاب هستند.

انواعی که دارای لعاب هستند به خاطر داشتن براقیت و شفافیت شهرت بسیار زیادی دارند اما می‌توان گفت که علت اصلی خرید آن وجود جذابیت و زیبایی نیست. چرا که محصولات این چنینی دارای مقاومت بیش‌تری نسبت به سایر کاشی‌ها هستند و در واقع به آن‌ها کاشی سرامیکی گفته می‌شود که برای محیط‌های رطوبت‌دار بیش‌تر استفاده می‌شود.

استفاده از این محصول به خاطر وجود این خصوصیت است که افراد مایل هستند آن را در بخش‌های مختلف خانه به کار ببرند تا از زیبایی‌های آن در طول سال‌های زیاد بهره‌مند باشند. کاشی‌ها دارای طرح‌های سنتی و مدرن هستند که هرکدام برای بخشی از منزل به کار می‌رود.

همچنین افراد بر اساس سلیقه خود تمایل به دیزاین منزل با طرح‌های سنتی و مدرن هستند و متناسب با آن نیز کاشی دلخواه خود را استفاده می‌کنند. کاشی‌ها سبب آرایش محیط می‌شوند و حاوی رنگ‌بندی متنوعی هستند که تمایل خریداران را افزایش می‌دهد. البته تعیین رنگ این محصول زمانی انجام می‌شود که محیط مورد استفاده از آن مشخص باشد و در نتیجه بتوان بهترین نوع را خریداری کرد.

انتخاب رنگ محصول به هماهنگ بودن آن با دکوراسیون نیز وجود دارد که به دلیل داشتن طیف رنگ‌بندی گسترده راحت و سریع انتخاب می‌شود. انواع کاشی‌ها و موارد استفاده از آن‌ها در زیر بیان‌ شده است که می‌توانید قبل از خرید محصول به آن مراجعه کنید.

 

برای خرید سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی



:: برچسب‌ها: کاشی , خرید کاشی , کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

سرامیک مدرن در واقع می تواند فضاهای فوق لوکس را به وجود بیاورد. در نتیجه انتخاب و خرید یک نمونه مناسب از این گروه سبب تشویق افراد به داشتن فضاهای منحصربه‌فرد و جذاب شده است. انواع کفپوش‌ها و دیوارپوش‌ها در گروه سرامیک مدرن قرار دارند که در نهایت زیبایی و جذابیت را به وجود می آورند. این محصول بی‌نظیر رنگ‌بندی متنوعی نیز دارد که با داشتن طرح‌های به‌روز و شیک به راحتی منزل شما را رویایی و مدرن می‌کند.

انتخاب و تعیین طرح مد نظر از این محصول امری مهم است. چرا که با انتخاب درست فضا زیباتر و جذاب‌تر دیده می‌شود و این‌که باید بخش‌های دکوراسیون داخلی منزل با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

سرامیک‌ها نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در زیبایی دکوراسیون دارند که برای هر محل در منزل از انواعی خاص انتخاب می‌شوند. به طور مثال برای سرویس بهداشتی و حمام از دیوارپوش‌ها و کف‌پوش‌هایی استفاده می‌شود که برای به‌کارگیری در فضای هال مناسب نیستند. به همین خاطر دسته‌بندی این محصولات مختلف است و شامل انواع بسیار متنوع می‌شود تا کسانی که تمایل به بازسازی منزل دارند و یا اینکه سعی دارند یک دکوراسیون داخلی به سبک مدرن داشته باشند بتوانند به‌راحتی بنا به سلیقه خود گزینه دلخواه را انتخاب کنند.

به‌طور کلی اغلب افراد تصور می‌کنند که سرامیک‌ها تنها به‌عنوان کف‌پوش مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع می‌تواند به عنوان جذابیت در بخش کف محیط‌های مختلف استفاده شود. اما امروزه با آگاه شدن افراد نسبت به اجزای به‌ کار رفته در دکوراسیون داخلی می‌توانید شاهد سرامیک‌های گوناگون شوید که برای دیوارپوش‌ها نیز به کار می‌روند و در واقع جزو مشهورترین و پرفروش‌ترین محصولات بوده‌اند. چنانچه به دنبال داشتن خانه‌ای مدرن با دکوراسیون لوکس هستید و در آن سعی دارید از سرامیک مدرن استفاده کنید مطالب زیر را مرور کرده تا با کسب اطلاعات بیش‌تر خرید را انجام دهید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

انتخاب سرامیک مدرن اولین گام برای رسیدن به خانه مدرن



:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , سرامیک مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

دکوراسیون داخلی شرقی در واقع فرهنگ و رسوم کشورهای شرق آسیا را به نمایش می‌گذارد که سبک‌هایی ساده و زیبا هستند. این سبک‌ها خصوصیات مختلفی دارند که به ‌نوبه خود توانسته‌اند مشهور و معروف باشند. منظور از کشورهای آسیای شرقی چین و ژاپن است که در دکوراسیون داخلی سبک‌های منحصربه‌فردی را اجرا می‌کنند که سبب محبوبیت بسیار زیاد در بین افراد شده است.

طرفداران این سبک معماری در سراسر دنیا وجود دارد که به دلیل آرامش خاصی که در چیدمان خانه ایجاد می‌شود مورد استقبال قرار گرفته است. به خاطر اعتقاد این کشورها به عقیده فنگ‌شویی همواره محیط‌هایی ایجاد می‌شود که آرامش داشته باشد و سعی کند که روحیه افراد را تقویت کند.

به همین خاطر است که علاقه‌مندان می‌توانند بیش‌ترین و بهترین محیط را با استفاده از دکوراسیون شرقی داشته باشند و در آن برای تمامی وسایل منزل محلی مناسب و مطلوب پیدا کنند. آرایش وسایل در دکوراسیون شرقی برای ایجاد محیط‌های آرامش‌بخش و دوستانه انجام می‌شود که بهترین و خاص‌ترین نوع قرارگیری وسایل است. در نتیجه به‌آسانی فضای داخل منزل همان چیزی خواهد شد که افراد به آن معتقد هستند و تمایل به داشتن آن دارند.

در این سبک معماری همواره از کاشی ایرانی استفاده می‌شود که هم جذابیت داشته باشد و هم بتواند مطلوب‌ترین فضا را ایجاد کند. در دکوراسیون داخلی شرقی از آنجا که بخش‌های ساده در کنار بخش‌های شلوغ می‌توانند فضا را آرایش کنند برخورداری از کاشی ایرانی با اصالت و طرح‌های شیک رایج بوده است و در آن سعی می‌شود که برای هر بخش از منزل کاشی ایرانی منحصربه‌فردی استفاده گردد.

ترکیب رنگ به‌خصوص در این نوع کاشی و وجود طرح‌های سنتی و مدرن در کنار هم افراد را در داشتن دکوراسیون داخلی شرقی بیش‌تر یاری می‌کند و سعی دارد که آن‌ها را موفق‌تر سازد. در ادامه بیش‌تر راجع به کاشی ایرانی و کاربرد آن در دکوراسیون شرقی صحبت خواهیم کرد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

طراحی دکوراسیون داخلی شرقی با کاشی ایرانی



:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون داخلی شرقی , طراحی دکوراسیون داخلی ایرانی , کاشی , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

دو سبک بزرگ در زمینهٔ کاشی ‌‌کاری وجود دارد که در تمامی نقاط اطراف خود می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در واقع این دو سبک کاشی ‌کاری ایجادکننده فضاها و دکوراسیون‌های منحصربه‌فرد هستند و قادر به خلق محل‌های جذاب و شیک شده‌اند. کاشی کاری سنتی و کاشی کاری مدرن از یکدیگر متمایز هستند اما به‌ طور کلی در فضاهای مختلف قابلیت اجرا در کنار هم را دارند.

در نتیجه تصویری از رنگ‌ها و طرح‌ها را در کنار هم ایجاد می‌کنند و طراوت و زیبایی را به محیط هدیه می‌دهند. هر کدام از این کاشی کاری ها مربوط به یک برهه زمانی هستند و قدمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. به ‌طوری ‌که در زمان‌های گذشته اثری از کاشی کاری مدرن نبود.

اما در حال حاضر اغلب دکوراسیون اطراف را کاشی کاری مدرن احاطه کرده است و سعی در به‌روز شدن و لوکس شدن محوطه‌ها دارد. کاربرد این دو سبک باهم مختلف است اما به‌ طور کلی علاقه‌مندان می‌توانند این دو را در کنار هم برای منزل به کار ببرند. کاشی کاری سنتی قابل اجرا در هر فضایی است اما کاشی کاری مدرن در محل‌هایی مانند آرامگاه‌ها و مساجد شکیل نبوده و نمی‌تواند محیط را به درستی زینت ببخشد.

افراد زیادی در خصوص این دو سبک کاشی‌ کاری فعالیت می‌کنند و سلیقه‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهند. مهارت کاشی‌کاران سنتی بیش‌تر خواهد بود چرا که هنر ایرانی و اسلامی را تلفیق می‌کنند و سپس روی دیواره‌ها و کف‌پوش‌ها اجرا می‌نمایند. در نتیجه باید در سبک طراحی این ‌چنینی مهارت کافی داشته باشند.

نکات بسیار مهمی در خصوص کاشی‌ کاری سنتی و کاشی‌ کاری مدرن وجود دارد که افراد قبل از دکوراسیون کردن محیط مد نظر باید به آن آگاه شوند. در نتیجه تفاوت‌ها و کاربردهای این دو سبک معماری در ادامه توضیح داده‌ شده است که می‌توانید جهت آگاهی بیش‌تر به آن مراجعه کنید تا اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

تفاوت کاشی کاری سنتی و کاشی کاری مدرن



:: برچسب‌ها: کاشی , کاشی کاری سنتی , کاشی کاری مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

افراد تمایل دارند که دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل انجام دهند و سعی دارند برای این کار از مصالح مناسب استفاده کنند. سرامیک‌ها در واقع پر استفاده‌ترین مصالحی هستند که در دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه به کار می‌رود و در سال‌های اخیر که افراد مزیت آن را به‌خوبی درک کرده‌اند، پرفروش‌تر و متنوع‌تر شده است.

سرامیک به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و همچنین در برابر آسیب و خرابی، می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای محیط‌های مرطوب باشد تا به‌سرعت از بین نرود و بتواند با طول عمر بالا در محیط وجود داشته باشد. همچنین به این صورت می‌توان زیبایی زیادی توسط سرامیک‌ها به دست آورد که در نتیجه محل موردنظر شیک و ساده خواهد شد.

سرامیک مدرن یکی از عواملی است که امروزه به دلیل تمایل بیش‌تر افراد به وسایل لوکس و محیط‌های شیک و ساده به کار می‌رود و می‌تواند برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. سرامیک مدرن از مزیت‌های زیادی برخوردار است که از نظر کیفیت به آن توجه می‌کنیم اما به ‌طور کلی دارای انواع متنوعی است که زمان خرید می‌توان به‌راحتی مورد مدنظر خود را به دست آورد.

تنوع بالا شامل رنگ‌بندی و طرح‌های به‌روز و شیک است که خریداران را مجذوب می‌کند. اغلب سرامیک‌ها برای کف‌پوش‌ها استفاده می‌شوند اما امروزه برخی از انواع دیوارپوش نیز ایجادشده است که زیبایی چشمگیری دارد و در سرویس بهداشتی لوکس و مدرن به کار می‌رود.

نکته‌ای که در خصوص سرامیک مدرن در سرویس بهداشتی ساده و شیک به کار می‌رود این است که رنگ‌های آن باید با یکدیگر هماهنگ باشد و در واقع سبب افزایش روحیه افراد شود. به همین خاطر است که در زمینه‌ی دکوراسیون سرویس بهداشتی ساده از سرامیک مدرن استفاده می‌شود. حال کسانی که به مکان‌های لوکس و ساده تمایل دارند می‌توانند با آگاهی از نکات و موارد زیر سرامیک مدرن مدنظر خود را انتخاب کنند و یک سرویس بهداشتی منحصربه‌فرد با توجه به تمایل خود داشته باشند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

انتخاب سرامیک مدرن برای سرویس بهداشتی ساده و شیک



:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , انتخاب سرامیک مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

در اصول بازرگانی و جلب مشتری، توجه به دکوراسیون فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. دکوراسیون محیط کسب باید به گونه‌ای طراحی شود که مشتری با میل و علاقه به سمت مغازه جلب شده و تمایل به بازدید از مغازه را پیدا کند. البته با توجه به دسته فعالیت مغازه، انواع دکوراسیون با هم تفاوت داشته و با توجه به نوع فعالیت در مغازه، نوع دکوراسیون پیشنهادی نیز تغییر خواهد کرد.

گروه‌های متفاوتی مانند مغازه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های پوشاک، انواع رستوران‌های سنتی، فست‌فودها و … از پرترددترین مغازه‌ها هستند که دکوراسیون در زیبایی و جلب نظر مشتری در این فضاها اثر زیادی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انواع دکوراسیون را برای مغازه‌های متفاوت معرفی کرده و به بررسی دیزاین این‌گونه فضاها بپردازیم و به شما اطلاعات جامعی راجع به دیزاین محیط کسب ارائه کنیم.

اهمیت دیزاین در فروش

دکوراسیون مغازه باید به‌گونه‌ای طراحی شود که وقتی شخصی از جلوی مغازه عبور می‌کند، با دیدن دیزاین مغازه راجع به محصولات مورد فروش و … کنجکاو شده و جهت وارد شدن به مغازه علاقه نشان دهد. افرادی که از جلوی مغازه‌ها عبور می‌کنند، ممکن است قصد خرید نداشته و به‌صورت اتفاقی با مغازه‌ای برخورد کنند که دیزاین زیبایی دارد و نظر آن‌ها را جلب می‌کند.

در این صورت در جلوی مغازه توقف کرده و به بازدید از ویترین مشغول می‌شوند. در برخی از موارد نیز ممکن است با اجناسی برخورد کنند که مورد پسند آن‌ها واقع ‌شده و برای خرید به داخل مغازه کشیده شوند. به همین سادگی ممکن است با یک دیزاین شیک و زیبا، به تعداد مشتریان یک واحد صنفی افزوده ‌شده و این امر در فروش تأثیر به سزایی دارد.

در واقع دکوراسیون شیک از موارد احترام به مشتری محسوب می‌شود و به‌طور غریزی هر فردی به محیط‌های زیبا تمایل بیش‌تری نشان داده و در این‌گونه فضاها از احساس بهتری برخوردار است. به همین دلیل فرد به سوی فضاهای شیک و زیبا جذب ‌شده و به حضور در این فضاها تمایل نشان می‌دهد.

 

برای خرید سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بهترین سرامیک برای کف مغازه



:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , بهترین سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

جدیدترین مدل دیوار پذیرایی

دکوراسیون مدل دیوار پذیرایی به نوبه خود می تواند تاثیر بسیاری روی دیزاین و زیبایی منزل شما بگذارد، فضای اتاق پذیرایی از سایر نواحی منزل بزرگ‌تر و چشمگیرتر بوده و این بزرگی در محیط منزل سبب شده تا از ایده‌های جذاب تزیینی برای آن قسمت استفاده شود. همان‌طور که گفته شد معمولاً بیشترین فضای اختصاص یافته در هر منزلی اتاق پذیرایی آن بوده که همه ما به دنبال زیبایی هر چه بیشتر این قسمت از منزلمان هستیم و از این رو ایده‌های بسیاری را برای دکوراسیون آن به کار می‌بریم.

دکوراسیون داخلی خانه شما برای این‌که جذابیت و زیبایی کافی را داشته و همه چیز تمام باشد نیاز به خلاقیت و ایجاد طرح‌ها و مدل‌هایی در تزیینات داخلی و قسمت پذیرایی منزل شما دارد، تزییناتی که دیوارهای ساده و بی‌روح خانه را تبدیل به قسمت جذاب و شگفت‌انگیز منزل می‌کند. شما می‌توانید برای منزل خود از طرح و ایده‌های زیبایی استفاده کرده که با در نظر داشتن نکات لازم در طراحی دکوراسیون منزلتان می‌توانید، شکل جذاب و  مدرنی را به قسمت پذیرایی آن ببخشید تا جلوه خانه برای شما لذتبخش‌تر باشد.

 

برای خرید کاشی و سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

جدیدترین مدل دیوار پذیرایی



:: برچسب‌ها: جدیدترین مدل دیوار پذیرایی , دکوراسیون داخلی , کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

در خانه‌های ایرانی، دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. در این فضا تمامی اعضای خانواده رفت و آمد داشته و در آشپزخانه‌های بزرگ‌تر، افراد دور هم جمع شده و چند نوبت در روز به صرف غذا می‌پردازند. به همین دلیل لازم است این فضا گرم و صمیمی بوده و مورد علاقه تمامی اعضا قرار بگیرد. هم‌چنین در دیزاین منازل امروزی، آشپزخانه محیطی است که از تمامی فضاهای خانه قابل دیدن بوده و فضاهای مختلف خانه به آن اشراف دارند. برای دیزاین یک آشپزخانه ایرانی، می‌توان از المان‌های مختلفی بهره برد.

وسیله‌های مختلفی هم چون کابینت، نور محیط، پرده، کاشی‌های بین کابینتی، هود و گاز و … بر زیبایی آشپزخانه نقش داشته و در دیزاین آشپزخانه می‌توان از انواع اکسسوری شامل لوازم دکوری و گلدان‌های زیبا استفاده نمود. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود گرفته‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را در جهت یک دیزاین شیک و عالی برای آشپزخانه ایرانی، همراهی کنیم.

جنس‌های مختلف کابینت در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

در دهه‌های گذشته، در داخل آشپزخانه‌ها از انواع رنگ‌های کابینت‌های فلزی استفاده می‌شد. این نوع از کابینت مقاومت زیادی داشتند، اما در برابر رطوبت و نظافت مداوم آشپزخانه، دچار پوسیدگی می‌شدند. در سال‌های اخیر، استفاده از انواع جنس‌ها برای ساختن کابینت رواج پیدا کرده است. کابینت‌ها دارای انواع متفاوتی مانند کابینت‌های چوبی، ممبران، هایگلاس، ام‌دی‌اف و … هستند که هر یک دارای زیبایی منحصر به خود بوده و برای استفاده در برخی از فضاها مناسب هستند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی



:: برچسب‌ها: دکوراسیون آشپزخانه ایرانی , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی‌ها انواع متفاوتی از خانواده سرامیک‌ها هستند که عموماً برای دیوار استفاده می‌شوند. به دلیل جنس نازک‌تر، هیچ فردی از کاشی به‌عنوان کف‌پوش استفاده نمی‌کند. کاشی‌ها تنوع بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای دارند که باعث می‌شود پاسخگوی تمامی سلایق باشند. در انتخاب کاشی مناسب برای نقاط مختلف منزل، می‌خواهیم از رنگ و طرح فراتر رفته و به جنس آن دقت نماییم. نکته مهمی که علاوه بر دقت در رنگ و طراحی، جلب‌توجه می‌کند، نوع لعاب کاشی است. لعاب کاشی‌ها با هم تفاوت دارد و برخی دارای لعاب مات و برخی از لعاب براق برخوردار هستند.

هر یک از این نوع کاشی، دارای مزایا و معایبی هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید بر روی معایب چشم‌پوشی کرده و کاشی موردنظر خود را خریداری نمایید. برای تغییر دکوراسیون و تنوع در کاشی سرویس‌های بهداشتی نیز باید به این نکات توجه داشته باشید تا در آخر کار، نتیجه مطلوب شما بوده و از تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی لذت ببرید. لعاب استفاده‌ شده در این نوع کاشی از نوع براق هست. از نظر کیفیت جنس و استحکام، تفاوت چندانی با کاشی‌های مات نداشته و هر دو این نوع کاشی‌ها از کیفیت‌های بالایی بهره‌مند هستند.

تنها تفاوت آن‌ها در نوع ظاهر این محصولات است. کاشی‌های مات، دارای لعاب مات بوده و همانند کاشی‌های براق نیز از طول عمر بالایی برخوردار هستند. نوع رنگ استفاده‌ شده در کاشی‌های سرویس‌های بهداشتی نیز مهم هست تا بتوانید در مورد براق بودن و یا مات بودن نوع لعاب کاشی تصمیم‌گیری کنید. کاشی‌های مات که دارای رنگ‌های تیره هستند، فضا را بسیار کوچک‌تر نشان می‌دهند و کاشی‌های براق با رنگ‌های تیره، رد آب را نمایان می‌کنند.

در مورد استفاده از رنگ‌های تیره در سرویس‌های بهداشتی لازم است اطلاعاتی داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید. مات یا براق بودن کاشی در سرویس بهداشتی مطلب مهمی است که باید در زمان خرید به آن توجه ویژه داشت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مزایا و معایب کاشی‌های مات و براق را بررسی کرده و به یک جمع‌بندی مشخص برسیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی مات یا براق برای سرویس بهداشتی بهتر است؟



:: برچسب‌ها: کاشی مات , کاشی براق , کاشی مات سرویس بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

اصولاً سالن پذیرایی در هر خانه‌ای، مهم‌ترین بخش خانه محسوب می‌شود. در این سالن تمامی گردهمایی‌های خانوادگی و مهمانی‌ها و … صورت می‌گیرد و این بخش از خانه به علت اجتماع مهمان‌ها و … از اهمیت بالایی برخوردار است. زیبایی سالن پذیرایی نسبت به دیگر فضاهای منزل مهم‌تر بوده و هر شخصی بنا بر سلیقه خود سعی در دیزاین بهتر این بخش از خانه دارد. استفاده از وسایل تزئینی، پرده‌های گران‌قیمت و زیبا، مبلمان شکیل، فرش‌های نفیس و … بخشی از اقدامات افراد در زیباتر کردن دکوراسیون سالن پذیرایی هست.

انتخاب کف‌پوش مناسب از مهم‌ترین اقدامات برای داشتن یک سالن پذیرایی زیبا و شکیل است. کف‌پوش سالن از هر سوی منزل قابل دید است و تمامی دکوراسیون را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. به همین دلیل از اهمیت بالایی در دکوراسیون سالن پذیرایی برخوردار بوده و انتخاب مناسب‌ترین کف‌پوش، دشوار جلوه می‌کند. در انتخاب کف‌پوش برای پذیرایی، موارد مختلفی وجود دارند که می‌توان به انتخاب آن‌ها دست زد. از کف‌پوش‌های متنوعی که در بازار موجود هستند، اصولاً سرامیک، پارکت، کف‌پوش‌های پی‌وی‌سی و … از پرطرفدارترین آن‌ها به شمار می‌روند.

نکات مهم در انتخاب کف‌پوش

 در انتخاب کف‌پوش مناسب، دارا بودن دوام بالا نیز علاوه بر زیبایی از نکات مهم در تهیه به شمار می‌رود. زیرا کف‌پوش سالن پذیرایی، به دلیل رفت‌وآمد و برخورد اشیا و ریختن مواد غذایی و … ممکن است دچار آسیب شده و هزینه‌های شما را هدر بدهد. عموماً کف‌پوش‌های طرح چوب، گرمای زیادی به منزل داده و زیبایی خاصی دارند که مورد پسند همه هست. این نوع از کف‌پوش‌ها از جنس‌های متفاوتی مانند پارکت و سرامیک تولید می‌شوند و قابل خریداری هستند. کف‌پوش‌های طرح چوب بسیار زیبا بوده و تمامی افراد به این نوع از کف‌پوش‌ها علاقه دارند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت



:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین قسمت‌ها در هر خانه‌ای آشپزخانه آن بوده از این رو باید به دکوراسیون و چیدمان آن اهمیت زیادی داده شود، آشپزخانه‌ها به دو صورت متفاوت بدون اپن و با اپن طراحی می‌شوند که در ادامه این مطلب انواع دکوراسیون آشپزخانه را مشاهده خواهید کرد. همان‌طور که گفته شد معماری آشپزخانه‌ها به دو شکل اپن‌دار و بدون اپن هست.

امروزه اکثر آشپزخانه‌های ایرانی به‌صورت اپن‌دار بوده و این نوع آشپزخانه‌ها بین مردم بسیار محبوب است، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در طراحی منزلشان از آشپزخانه بدون اپن که سبک قدیمی و در عین حال بسیار جذاب داشته، بهره ببرند، اکثر آشپزخانه‌ها به صورتی هستند که وجود اپن در آن‌ها باعث شده تا آشپزخانه و سالن پذیرایی از هم جدا شوند و حتی در بعضی از خانه‌ها مانند گذشته آشپزخانه به‌صورت یک اتاق جداگانه بوده ولی یک ایده خیلی جدید و متفاوت برای اپن وجود داشته و آن‌ هم این است که در طراحی منزل اصلاً اپن بکار نرود.

ممکن است فکر کنید آشپزخانه بدون اپن عجیب است ولی با مشاهده عکس‌های زیر متوجه می‌شوید که در این نوع معماری جدید و مدرن، آشپزخانه و سالن پذیرایی یکی بوده است.

آشپزخانه‌هایی که فاقد اپن هستند، معماری و دیزاین خاصی داشته و در صورتی‌که یک سری نکات مخصوص به آشپزخانه بدون اپن را رعایت نمایید، می‌توانید یک دیزاین زیبا و متفاوت را داخل آشپزخانه خود ایجاد کنید چرا که آشپزخانه بدون اپن طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص به خود را داشته و اگر شما در طراحی دکوراسیون این مدل آشپزخانه‌ها نکاتی را رعایت کنید می‌توانید دکوراسیونی جذاب و متفاوت را در فضای آشپزخانه خود به وجود بیاورید.

در واقع در آشپزخانه بدون اپن تقریباً تمام قسمت آشپزخانه شما از اتاق پذیرایی و یا نشیمن پیداست، پس انتخاب رنگ کابینت، مدل و طرح سرامیک‌ها، دستگیره‌ها و لوازم‌خانگی، همگی بسیار مهم هستند. همچنین لازم به ذکر است شما باید سعی کنید تا هماهنگی و ارتباط دکوراسیون آشپزخانه با فضای رو‌به‌رویش حفظ کنید و همین‌طور اگر شما به فضای ذخیره‌سازی زیادی احتیاج ندارید، همچنین پیشنهاد ما به شما این است که برای قسمت بالای کابینت‌ها، از شلف و قفسه‌های باز استفاده کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

آشپزخانه بدون اپن



:: برچسب‌ها: آشپزخانه بدون اپن , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

 طراحی حمام‌های کوچک همیشه یکی از بحران‌هایی بوده است که افراد با آن سر و کار دارند و تصور می‌کنند که به دلیل کم بودن جای لازم برای ایجاد یک دکوراسیون حرفه‌ای نمی‌توانند حمامی زیبا و درعین‌حال کوچک داشته باشند. بنابراین از دیزاین کردن و آراسته کردن حمام کوچک خود صرف‌نظر می‌کنند و به سراغ این کار نمی‌روند. اما امروزه طراحان بسیاری در زمینه‌ی متراژهای کوچک دست به فعالیت زده‌اند و توانسته‌اند بهترین دکوراسیون را ایجاد سازند. همچنین به دلیل کوچک شدن منازل نسبت به گذشته به‌کارگیری دکوراسیون‌های گوناگون برای محیط‌های کوچک مانند حمام‌های کوچک لازم و ضروری هست.

به دلیل کمبود فضا طراحان می‌بایست از محوطه نهایت استفاده را به عمل ‌آورند و در واقع محیطی با امکانات و تجهیزات لازم را ایجاد سازند. از این ‌رو استفاده از ابزارهای مختلف و حرفه‌ای و به‌کارگیری کاشی‌های منحصربه‌فرد به آن‌ها کمک بزرگی کرده است که یک فضای کوچک مانند حمام را به بهترین شکل آراسته سازند. به‌طورکلی نیز استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع و خاص در بزرگ‌تر و جادار دیده شدن محیط یک حمام کوچک نقش دارد و می‌تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. به همین دلیل است که علاقه‌مندانی که تمایل به داشتن یک محوطه بی‌نظیر از رنگ‌ها و دکوراسیون حرفه‌ای دارند می‌توانند در کوچک‌ترین فضا نیز این قابلیت و زیبایی را داشته باشند.

حمام‌های کوچک باید جادار نیز باشند و در واقع در دکور آن‌ها تمامی اجزا و وسایل جای بگیرد. به همین خاطر است که می‌توان گفت کاری دشوار است و درعین‌حال جذابیت و زیبایی را رقم می‌زند. در دیزاین محیط‌های کوچک مانند حمام‌های کوچک باید به رنگ‌بندی کاشی‌ها وسایل توجه بسیار زیادی شود تا محیط ایجاد یک شرایط نازیبا را نکند. برای کسب اطلاعات در این ‌باره مطالب زیر را مطالعه کنید.

طراحی حمام‌های کوچک

استفاده از تمامی وسایل در طراحی حمام‌های کوچک

افرادی که تمایل به دیزاین کردن حمام خود حتی با داشتن محوطه‌ای کوچک را دارند در واقع نیاز به داشتن تجهیزات لازم نیز دارند که از جمله‌ی آن‌ها وان است. وان‌هایی که توسط برخی طراحان به کار می‌رود از جنس‌های مختلف تشکیل ‌شده است. چرا که تمایل افراد مختلف بوده و سلیقه‌ها نیز در طیف وسیعی قرار دارد. دیزاین این محصول با استفاده از مصالح نیز صورت می‌گیرد و کاشی‌های ریزی سازنده این وان حمام در ابعاد کوچک می‌شوند. به دلیل وجود فضای کم افراد به دنبال فراهم کردن و ساخت وان‌های کوچک هستند تا به ‌این‌ ترتیب بتوانند راحت‌تر و بهتر محوطه را دیزاین نمایند.

در واقع طراحان وسایل مورد نیاز در یک حمام را به‌گونه‌ای حرفه‌ای در کنار هم می‌چینند و از مزیت داشتن آن لذت می‌برند. استفاده از کاشی‌های ریز و رنگ روشن در ساخت وان حمام که دائمی در این محصول ساخته می‌شود لازم و ضروری است. این کاشی‌ها کمک به بزرگ‌تر دیده شدن محوطه می‌کنند و می‌توانند قالب حمام را بازتر و جادارتر نشان دهند. به همین خاطر با ریخته شدن آب در داخل وان محیط دلبازتر و بهتر می‌گردد.

طراحان می‌توانند در برخی از ساختارها از وان‌های چوبی و ضد آب استفاده کنند که این نیز نوعی طراحی حرفه‌ای بوده است که امروزه افراد بیش‌تر به سمت خرید آن جذب‌ شده‌اند. تمایل به داشتن اجزای چوبی در تمامی دکوراسیون‌ها وجود دارد و افراد سعی در ایجاد یک محوطه حرفه‌ای و فانتزی دارند.

دیگر اجزایی که در حمام به کار می‌رود بخشی است که وسایل مربوط به استحمام مانند شامپو و مانند آن را قرار می‌دهید. این بخش‌ها به دلیل ایجاد نظم در داخل حمام‌های کوچک می‌توانند گوشه‌ای از بخش داخلی را در بر بگیرند. همچنین می‌توانند با دیزاینی خاص در کنج دیوار حمام‌های کوچک واقع شود. به همین دلیل است که از قفسه‌های کوچک استفاده می‌شود تا هم نظم به وسایل داده شود و هم بتوان زیبایی بسیار زیادی در محیطی مانند یک حمام کوچک ایجاد نمود.

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

طراحی حمام‌های کوچک



:: برچسب‌ها: طراحی حمام های کوچک , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

امروزه و با گسترش تنوع در دکوراسیون‌ها و دیزاین منازل، طراحی و دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی نیز مهم جلوه می‌کند. در گذشته به دکوراسیون و دیزاین این بخش از منازل اهمیت زیادی داده نمی‌شد و کار تغییر دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و هزینه برای این کار را صرف هزینه اضافی برای منزل تلقی می‌کردند. اما با علاقه افراد به تغییر سبک زندگی و دکوراسیون‌های مدرن و جذاب، دکوراسیون این بخش از منزل نیز مهم بوده و در زیبایی منزل نقش دارد.

شما تصور کنید که با تغییر دکوراسیون کل منزل خود و صرف هزینه‌های زیاد، به سرویس بهداشتی اهمیتی نداده و آن را به حال خود رها کرده‌اید. در این صورت سرویس‌های بهداشتی و حمام در منزل شما مانند وصله‌ای ناجور به چشم آمده و در میان زیبایی منزل، نازیبا جلوه می‌کنند. علاوه بر آن بافت این بخش از منزل، به دلیل استفاده مکرر و شستشوی زیاد، فرسوده شده، هر چند سال نیازمند تغییر دکوراسیون و تعویض کاشی و سرامیک هست. با وجود همه این دلایل، لازم است تا به این بخش از خانه رسیدگی ویژه شود و به زیبایی آن توجه داشته باشیم.

برای تغییر دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی نیازمند اطلاعات کافی در خصوص ابزار و لوازم موجود در این بخش هستیم. در سرویس‌های بهداشتی از روشویی و آینه تا کاشی‌های دیوار و کف و سرامیک توالت ایرانی و فرنگی، نیازمند داشتن اطلاعاتی هرچند جزئی است تا بتوانید هماهنگی زیبایی را بین این وسایل به وجود آورده و از یک سرویس بهداشتی با طراحی مدرن بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این نکات را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و اطلاعات جامعی را برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن



:: برچسب‌ها: دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

انواع و اقسام دیوار پوش بین کابینتی وجود دارد که افراد بتوانند به‌راحتی دکوراسیون مدنظر خود را داشته باشند. دیوار پوش بین کابینتی می‌تواند از نوع‌های مختلف باشد. پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین دیوار پوش که برای بین کابینت‌ها استفاده می‌شود کاشی‌هایی بوده‌اند که از انواع مختلف تشکیل شده‌اند و گونه‌های به خصوصی دارند. زیبایی‌های چشمگیر ایجاد شده در زمان استفاده از دیوار پوش‌ها به آشپزخانه نمای ویژه‌ای می‌دهد و افراد را در داشتن یک محیط منحصربه‌فرد و زیبا یاری می‌کند.

سبک‌های به‌خصوص در دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه از مدل‌های متنوع دیوار پوش بین کابینتی استفاده می‌کنند که از مواد اولیه خاصی تشکیل شده است و شامل مدل‌های گوناگون می‌شود. برخی از دیوار پوش‌ها شامل آینه و شیشه هستند و برخی دیگر را سنگ‌های سه‌بعدی تشکیل داده است. در هر حالت افرادی که تمایل به داشتن دیوار پوش بین کابینتی دارند می‌توانند به جذابیت بسیار زیاد در دیزاین آشپزخانه خود دست پیدا کنند.

دیوار پوش بین کابینتی

اما به‌طورکلی موارد بسیار زیادی برای داشتن یک محیط جذاب وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها انتخاب درست دیوار پوش بین کابینتی است. انتخاب درست در هر زمانی حائز اهمیت هست و می‌تواند تأثیر وسایل و ابزار را متفاوت کند.

تأثیری که با توجه به دیوار پوش‌های منحصربه‌فرد در کنار کابینت‌های گوناگون ایجاد می‌شود شاید به‌تنهایی جذاب باشند اما ممکن است با انتخاب نادرست و اشتباه و قرار دادن دو اجزای مختلف و ناهماهنگ در کنار هم به محیطی ناپسند رسید که هیچ‌گونه هماهنگی بین آن‌ها وجود ندارد. با این شرایط هر کس که تمایل به ایجاد یک دکور خاص و منحصربه‌فرد دارد باید این کار را به دست افراد خبره بدهد و طراحی دکوراسیون منزل را با شیک‌ترین دیزاین داشته باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دیوار پوش بین کابینتی



:: برچسب‌ها: دیوار پوش بین کابینتی , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

دکوراسیون آشپزخانه مدرن یکی از سبک‌های دکور برای این محیط هست که از اهمیت بالایی برخوردار است و تأثیر مستقیم در زیبایی منزل دارد. برای این‌که ترکیب آشپزخانه شما به سبک مدرن دیزاین شود می‌بایست وسایل و ابزار دکور را به‌صورت هوشمندانه و حرفه‌ای در کنار هم قرار داد و نیز استفاده از کابینت‌هایی که به شکل مدرن ساخته می‌شوند لازم و ضروری است. کابینت نقش مهم و اساسی در ترکیب آشپزخانه دارد و هر کس بنا به سلیقه خود می‌تواند آن را با سبک‌های مدرن و یا کلاسیک در کنار هم قرار داده و سفارش دهد.

در دکوراسیون آشپزخانه مدرن قسمت‌های منحصربه‌فردی به کار می‌رود که فضا برای جای‌گیری وسایل آشپزخانه به بهترین شکل مهیا شود. همچنین می‌تواند محلی مناسب به‌صورت دیزاین برای ناهارخوری ایجاد سازد تا علاوه بر زیبایی سبب شود تا افراد در زمان غذا خوردن دیگر نیاز به رفتن به محل دیگری از خانه نداشته باشند. همچنین قادر به استفاده از غذاخوری‌های بزرگ تنها برای میهمانان باشند و بتوانند فضای خوردن غذای خود و با سایر موارد را جداسازی کنند.

سبک ساختار دکوراسیون آشپزخانه مدرن کاملاً متفاوت با نمونه‌های دیگر هست که با توجه به سلیقه افراد تعیین می‌شود و دسته‌بندی وسیعی دارد. از این‌ رو تمامی علاقه‌مندان به سبک مدرن می‌توانند از بین مدل‌های مختلف گونه‌ای دلخواه را برای خود انتخاب نمایند و آن را به زیبایی در منزل به کار ببرند. تنوع در این ساختارها به بهترین شکل ایجاد می‌شود و دست افراد برای ایجاد چنین دکوراسیونی باز می‌ماند. در ادامه به معرفی برخی مدل‌ها در دکوراسیون آشپزخانه مدرن می‌پردازیم که شاید برای شما علاقه‌مندان نیز مفید باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

نمونه‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در این سبک از معماری و دکوراسیون برحسب تمایل افراد از ابزارها و وسایل مدرن استفاده می‌شود و در ایجاد چنین ساختاری وسایل آشپزخانه نیز تعویض می‌گردد. برخی از افراد در ساخت بنای خود آشپزخانه را به سبک مدرن معماری می‌کنند. اما برخی دیگر به دلیل ایجاد بازسازی و یا تغییر دکور بخش‌های مختلف منزل مانند آشپزخانه این مدل‌ها را بر روی محیط مدنظر پیاده می‌کنند. با این‌ وجود هر کس که محیط مدنظر را داشته باشد تمایل به ایجاد تنوع در فضا دارد و این کار از نظر روانشناسی در روحیه افراد نقش مهمی دارد.

 

برای خرید کاشی و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن



:: برچسب‌ها: دکوراسیون آشپزخانه مدرن , دکوراسیون آشپزخانه , آشپزخانه مدرن , آشپزخانه لوکس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

 تراس خانه یکی از مکان‌هایی در منزل شما‌ست که امروزه توجه زیادی به دکوراسیون آن می‌شود. حتی بسیاری از خانه‌های آپارتمانی که تراس‌های بسیار کوچکی دارند نیز ترجیح می‌دهند تا با ایده و روش‌های مختلف و متنوع، تراس آپارتمان خود را طراحی و دیزاین نموده و به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

اغلب افراد به طراحی دکوراسیون تراس آپارتمان اهمیتی نمی‌دهند و از آن برای نگهداری وسایل بی‌ارزش استفاده می‌کنند ولی با افزایش زندگی‌های آپارتمان‌نشینی و کاهش متراژ خانه‌ها بهتر است برای شادابی و نشاط افراد خانواده به طراحی دکوراسیون تراس منزل خود اهمیت دهید تا بتوانید فضایی متفاوت و دوست‌داشتنی را در تراس آپارتمان خود ایجاد کنید.

این روزها که اغلب خانه‌ها از داشتن حیاط و فضای باز بی‌بهره‌اند، داشتن تراس یک مزیت و نکته بسیار مثبتی برای شماست حتی اگر خیلی بزرگ نباشد. تراس آپارتمان‌های امروزی نسل جدیدی از ایوان‌های قدیمی هستند که نور و هوای تازه را به خانه می‌آورند و ارتباطی بین فضای داخلی و خارجی برقرار می‌کنند.

همان‌طور که برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل برنامه‌ریزی می‌کنید می‌توانید با طراحی تراس آپارتمان خود فضایی جذاب و دلباز را ایجاد کنید که از عصرهای بهاری نهایت استفاده را ببرید و البته لازم به ذکر است طراحی و دیزاین دکوراسیون تراس آپارتمان یکی از تأثیرگذارترین اقدامات در جهت استفاده درست از فضای موجود در خانه‌های آپارتمانی و کوچک بوده که می‌تواند محیطی آرام و سرشار از آرامش را برای رهایی از دغدغه‌های یک روز کاری شلوغ را برایتان فراهم کند.

استفاده از ایده‌های خلاقانه وسایل ساده و بلااستفاده و رعایت چند نکته مهم در نهایت می‌تواند به شما کمک کند تا طراحی دکوراسیون تراس آپارتمان خود را به‌راحتی انجام دهید. در ادامه این مطلب به بیش از چندین مدل برای طراحی و دکوراسیون تراس بخصوص در آپارتمان‌ها اشاره‌ شده است و نکات مهمی که باید برای طراحی دکوراسیون تراس آپارتمان در نظر داشته باشید را معرفی خواهد نمود.

دکوراسیون تراس آپارتمان

انتخاب کف‌پوش در طراحی دکوراسیون تراس آپارتمان را جدی بگیرید

تراس آپارتمان شما ممکن است رو باز و یا به‌صورت سرپوشیده باشد، اما در هر صورت در بیشتر خانه‌ها جزئی از فضای بیرون به‌حساب می‌آید و به این معنی است که در معرض مستقیم تابش نور خورشید، بارش باران و برف و همچنین گردوخاک فضای بیرونی قرار داشته، بنابراین بسیار حائز اهمیت بوده که کف‌پوش مناسب بالکن علاوه بر زیبایی، دست‌کم ویژگی‌های یک کف‌پوش مناسب را داشته باشد.

قابل شست‌وشو بودن، مقاوم بودن نسبت به شرایط مختلف آب‌وهوا، از ویژگی‌های این سرامیک و کف‌پوش‌ها هست و همچنین مقاومت بالا در صورت تابش مستقیم نور خورشید را نیز داشته و دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نشود.

کف‌پوش سرامیکی بادوام و زیبا

کف‌پوش‌های سرامیکی یکی از بهترین و مناسب‌ترین کف‌پوش‌ها برای تراس آپارتمان شما بوده زیرا نه‌تنها همه‌ ویژگی‌های مورد نظر را دارا است بلکه از نظر تنوع طرح و رنگ نیز بسیار متنوع هست و همچنین به دلیل بازه‌ی قیمتی گسترده‌ای که این کف‌پوش‌ها دارند تقریباً امکان استفاده از آن‌ها با هر بودجه‌ای برای تمامی اشخاص وجود دارد، بدون شک قیمت کف‌پوش بالکن یکی از عوامل تعیین‌کننده در انتخاب آن است. اما حواستان باشد که گاهی سرامیک‌های بسیار ارزان ممکن است مرغوبیت کافی را نداشته و در مقابل تغییرات آب‌وهوا ترک بخورند یا بشکنند و یا کیفیت اولیه خود را از دست بدهند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دکوراسیون تراس آپارتمان



:: برچسب‌ها: دکوراسیون تراس آپارتمان , سرامیک , کاشی , خرید سرامیک , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

افرادی که در خانه آن‌ها تراس و یا بالکن وجود داشته باشد و به درستی آن را طراحی کرده باشند، می‌توانند در بهار و تابستان نهایت استفاده را از این مکان ببرند، گذشته بیشتر تراس‌ها محلی برای نگهداری برخی از وسایل محسوب می‌شدند، اما امروزه می‌توان از آن کارکردهای بهتری گرفت و از فضای آن استفاده‌های دیگری نیز کرد.

به همین دلیل لازم است نوع کف‌پوش تراس یا بالکن خود را با دقت تمام انتخاب کنید و همچنین شما نباید هیچوقت بالکن و تراس خانه خود را دست کم بگیرید و آنجا را به مکانی سرد و بی‌روح و همین‌طور بلا استفاده تبدیل کنید زیرا که همین فضای کوچک را با کمی خوش‌سلیقگی می‌توان به یک فضای نشیمن با طراوت و زیبا تبدیل کرد تا لحظاتی را با آرامش در آن سپری کنید. اگر شما به دنبال خرید کف‌پوش و سرامیک مناسب برای بالکن منزل خود هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

کف‌پوش تراس می‌تواند یک پوشش تقریباً دائمی برای کف آن باشد که تأثیر زیادی در زیبایی و راحتی نورگیرهای شما خواهد داشت. امروزه بخش مهمی از خانه‌ها را تراس یا همان بالکن خانه تشکیل می‌دهد و از آنجایی ‌که بالکن بخش بیرونی خانه است، اغلب برای صاحبان خانه بسیار مهم است که در کف‌سازی تراس یا بالکن منزل خود از چه متریالی استفاده کنند. اگر این مسئله برای شما نیز اهمیت دارد، تا انتهای این قسمت از مقاله با ما همراه باشید.

تراس یا بالکن ممکن است روباز و یا به ‌صورت سرپوشیده باشد، اما در هر صورت در بیشتر خانه‌ها جزئی از فضای بیرون به حساب می‌آید و به این معنی است که در معرض مستقیم تابش نور خورشید، بارش باران و برف و همچنین گردوخاک فضای بیرونی قرار دارد، بنابراین بسیار حائز اهمیت بوده که کف‌پوش مناسب بالکن علاوه بر زیبایی، دست‌کم ویژگی‌های یک سرامیک یا کف‌پوش مقاوم را داشته باشد.

قابل شست‌وشو بودن، مقاوم بودن نسبت به شرایط مختلف آب‌وهوا، از ویژگی‌های این سرامیک و کف‌پوش‌ها است و همچنین مقاومت بالا در صورت تابش مستقیم نور خورشید را نیز داشته و دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نشود.

انواع مختلف کف‌پوش و انتخاب بهترین سرامیک برای کف تراس

کف‌پوش‌های سرامیکی را شاید بتوان اولین و بهترین انتخاب برای فضایی مانند تراس یا بالکن دانست. زیرا نه تنها همه‌ی ویژگی‌های مورد نظر را دارا هستند از نظر تنوع طرح و رنگ نیز بسیار متنوع بوده و همچنین به دلیل بازه‌ی قیمتی گسترده‌ای که این کف‌پوش‌ها دارند تقریباً امکان استفاده از آن‌ها با هر بودجه‌ای برای تمامی اشخاص وجود دارد، بدون شک قیمت کف‌پوش بالکن یکی از عوامل تعیین‌کننده در انتخاب آن هست.

اما حواستان باشد که گاهی سرامیک‌های بسیار ارزان ممکن است مرغوبیت کافی را نداشته و در مقابل تغییرات آب‌وهوا ترک بخورند یا بشکنند و یا کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. در ادامه این مطالب چند مورد از بهترین انواع کف‌پوش و سرامیک‌های مناسب تراس را آورده‌ایم که همه‌ی ویژگی‌های مورد نظر و ذکر شده را برای استفاده در فضای تراس و بالکن دارا هستند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بهترین سرامیک برای کف تراس



:: برچسب‌ها: بهترین سرامیک برای کف تراس , بهترین سرامیک , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد