نوشته شده توسط : پرنیان

توجه به زیبایی محیط زندگی از جمله فضای داخلی منزل با توجه به تأثیر بالایی که در روحیات و آرامش فردی به همراه داشته، از گذشته تا به امروز از اهمیت قابل توجهی داشته است. البته صنعت طراحی دکوراسیون داخلی به صورت مدوام در حال گسترش و تغییر بوده و ما می‌توانیم به‌ سادگی انواع مختلفی از سبک‌های تزئینی را برای منزل و یا حتی محیط کار خود در نظر بگیریم و شاهد انرژی مثبتی باشیم که این تغییرات ایجاد می‌کنند.

در قرن‌های گذشته استفاده از کاشی و سرامیک در ایران و تمامی کشورهای غرب آسیا مرسوم بوده است به‌طوری که تولیدات قدیمی این نوع مصالح در کشور با توجه به یافته‌های باستان‌شناسان به عصر تمدن کهن ایران مرتبط بوده و اغلب افراد برای نمای خارجی منازل و مکان‌های عمومی، حمام‌ها، کف‌پوش‌ها و مواردی از این دست به سراغ یک نمونه زیبا و اصیل از کاشی می‌رفتند.

با گذشت زمان و ورود سبک‌های دکوراسیون مدرن اروپایی به کشورهای آسیایی استفاده از کاشی و سرامیک به میزان قابل توجهی کاهش یافته اما هرگز به دست فراموشی سپرده نشده است.

در دوره حاضر به علت توجه عموم مردم جهان به زیبایی و اصالت هنر کاشی‌کاری ایرانی و همچنین با توجه به گسترش تنوع تولیدات در این عرصه، شاهد تمایل به استفاده از سرامیک تزئینی در دکوراسیون داخلی در تمامی ابعاد هستیم. لازم به یادآوری بوده که سرامیک نیز یکی از انواع متنوع کاشی به شمار رفته که ساختاری پخته شده به همراه لعاب‌کاری داشته، به همین دلیل از نامی متفاوت با ریشه یونانی برخوردار شده است.

در صنعت دکوراسیون داخلی عصر حاضر دیگر بر کسی پوشیده نیست که استفاده از کاشی و سرامیک تزئینی تنها محدود به فضایی از قبیل آشپزخانه و سرویس بهداشتی نبوده، به‌طوری که مدل‌های مات با طراحی متفاوت در این گروه از محصولات، موجب شده تا در جای جای منزل مورد استفاده قرار گرفته و در مواردی به یک جایگزین ایده‌آل برای کاغذدیواری تبدیل شوند.

امروزه می‌توانید موارد استفاده از سرامیک تزئینی را در تمامی محیط منزل در دیوارپوش و کف‌پوش تا سرامیک بین کابینتی و بخش سرویس بهداشتی مشاهده کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک تزئینی در دکوراسیون داخلی



:: برچسب‌ها: سرامیک تزئینی , خرید سرامیک تزئینی , سرامیک تزئینی در دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

آشپزخانه از مهم‌ترین فضاها در هر خانه ای به شمار می رود. مهم نیست فضای خانه چقدر باشد، دکور آشپزخانه همواره از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا در این فضا تمامی اعضای خانواده رفت و آمد داشته و لازم است تا حس خوبی را به افراد منتقل کند. اغلب آشپزخانه‌هایی با ابعاد بزرگ، محلی برای جمع شدن افراد خانواده در طول روز و صرف غذا هستند.

با وجود همه این دلایل، آشپزخانه اهمیت زیادی در میان سایر فضاهای منزل دارد و لازم است تا این بخش از منزل دارای دکوراسیونی متناسب با روحیات افراد خانواده بوده و حس خوبی را به افراد منتقل کند. در دکوراسیون این بخش از خانه از سه اِلمان مهم بهره می‌گیریم. دکوراسیون آشپزخانه شامل سه بخش کابینت، فضاهای بین کابینتی، لوازم مورد نیاز آشپزخانه است. در این مطلب قصد داریم تا مشخصات یک کاشی بین کابینتی جذاب را در هماهنگی کامل با لوازم و کابینت بررسی کرده و نکاتی را جهت انتخاب آسان‌تر کاش بین کابینتی یادآور شویم.

فضای کوچکی که عموما در حدود ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر ارتفاع دارد و مابین دو کابینت بالا و پایین قرار می‌گیرد، فضای بین کابینتی نامیده می‌شود. متریال مورد استفاده در فضای بین کابینت اهمیت زیادی دارد. امروزه دیوارپوش‌های متنوعی برای پوشش دادن فضای بین کابینت وجود دارد که طول عمر و دوام بالا از الزامات یک دیوارپوش مناسب است. دقت کنید که دیوارپوشی را انتخاب نمایید که دارای بالاترین دوام باشد، زیرا در آشپزخانه لزوم نظافت به دفعات زیاد احساس می‌شود و برای دیوار این فضا نیز در زمان نظافت گاهی لازم است تا از مواد شوینده قوی استفاده کنید.

بنابراین استحکام و دوام دیوارپوش اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر دیوارپوش‌های سرامیکی و انواع کاشی از مناسب‌ترین نوع دیوارپوش برای استفاده در فضاهای بین کابینتی محسوب می‌شوند. کاشی به راحتی تمیز شده و لعاب با استحکام آن در برابر انواع مواد شوینده مقاومت بالایی دارد، بنابراین با دوام ترین نوع دیوارپوش است و انتخابی مطمئن برای آشپزخانه به شمار می‌رود.

به علاوه زیبایی پوشش مورد استفاده در این فضا نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ایفا می‌کند. زیرا رنگ و طرح استفاده شده در کاشی، زیبایی تمامی لوازم موجود در آشپزخانه و حتی خود کابینت‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. پس لازم است در خصوص انتخاب کاشی مناسب برای این فضا، به اندازه کافی دقت شود و در خرید این محصول عجله نکنید. در این حوزه محصولات متنوعی وجود دارند و تنوع رنگ و طرح زیادی مطرح است. پس لازم است تا قبل از خرید اطلاعات کافی در این خصوص کسب کنید.

حال که تصمیم به تغییر کاشی بین کابینتی گرفته‌اید، تنوع بسیار زیادی از رنگ‌های مختلف کاشی بین کابینتی در انتظار شما است که می‌توانید به راحتی متناسب با نوع کابینت‌ها و سلیقه شخصی رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارید و یا از کاشی‌های آشپزخانه در منزل خود خسته شده‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی را در جهت خرید محصولی با رنگ مناسب با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خدمت شما ارائه کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بهترین رنگ کاشی بین کابینتی



:: برچسب‌ها: بهترین رنگ کاشی , کاشی , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

پر استفاده‌ترین محصول جهت دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی محوطه‌های مختلف کاشی است که در بخش‌های گوناگون از آن استفاده می‌شود و دارای طرح‌های متنوعی است. این محصول ارائه‌کننده بهترین و زیباترین محیط‌ها است که افراد بر اساس سلیقه خود نسبت به دیزاین آن اقدام می‌کنند و سعی دارند که از بهترین مواد بهره‌مند باشند. کاشی‌ها انواع بسیار زیادی دارند که دارای مقاومت‌های گوناگونی است. منظور از داشتن مقاومت این است که در برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد و دچار شکستگی نشود. کاشی‌ها دارای دو نوع لعاب‌دار و بدون لعاب هستند.

انواعی که دارای لعاب هستند به خاطر داشتن براقیت و شفافیت شهرت بسیار زیادی دارند اما می‌توان گفت که علت اصلی خرید آن وجود جذابیت و زیبایی نیست. چرا که محصولات این چنینی دارای مقاومت بیش‌تری نسبت به سایر کاشی‌ها هستند و در واقع به آن‌ها کاشی سرامیکی گفته می‌شود که برای محیط‌های رطوبت‌دار بیش‌تر استفاده می‌شود.

استفاده از این محصول به خاطر وجود این خصوصیت است که افراد مایل هستند آن را در بخش‌های مختلف خانه به کار ببرند تا از زیبایی‌های آن در طول سال‌های زیاد بهره‌مند باشند. کاشی‌ها دارای طرح‌های سنتی و مدرن هستند که هرکدام برای بخشی از منزل به کار می‌رود.

همچنین افراد بر اساس سلیقه خود تمایل به دیزاین منزل با طرح‌های سنتی و مدرن هستند و متناسب با آن نیز کاشی دلخواه خود را استفاده می‌کنند. کاشی‌ها سبب آرایش محیط می‌شوند و حاوی رنگ‌بندی متنوعی هستند که تمایل خریداران را افزایش می‌دهد. البته تعیین رنگ این محصول زمانی انجام می‌شود که محیط مورد استفاده از آن مشخص باشد و در نتیجه بتوان بهترین نوع را خریداری کرد.

انتخاب رنگ محصول به هماهنگ بودن آن با دکوراسیون نیز وجود دارد که به دلیل داشتن طیف رنگ‌بندی گسترده راحت و سریع انتخاب می‌شود. انواع کاشی‌ها و موارد استفاده از آن‌ها در زیر بیان‌ شده است که می‌توانید قبل از خرید محصول به آن مراجعه کنید.

 

برای خرید سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی



:: برچسب‌ها: کاشی , خرید کاشی , کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پرنیان

سرامیک مدرن در واقع می تواند فضاهای فوق لوکس را به وجود بیاورد. در نتیجه انتخاب و خرید یک نمونه مناسب از این گروه سبب تشویق افراد به داشتن فضاهای منحصربه‌فرد و جذاب شده است. انواع کفپوش‌ها و دیوارپوش‌ها در گروه سرامیک مدرن قرار دارند که در نهایت زیبایی و جذابیت را به وجود می آورند. این محصول بی‌نظیر رنگ‌بندی متنوعی نیز دارد که با داشتن طرح‌های به‌روز و شیک به راحتی منزل شما را رویایی و مدرن می‌کند.

انتخاب و تعیین طرح مد نظر از این محصول امری مهم است. چرا که با انتخاب درست فضا زیباتر و جذاب‌تر دیده می‌شود و این‌که باید بخش‌های دکوراسیون داخلی منزل با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

سرامیک‌ها نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در زیبایی دکوراسیون دارند که برای هر محل در منزل از انواعی خاص انتخاب می‌شوند. به طور مثال برای سرویس بهداشتی و حمام از دیوارپوش‌ها و کف‌پوش‌هایی استفاده می‌شود که برای به‌کارگیری در فضای هال مناسب نیستند. به همین خاطر دسته‌بندی این محصولات مختلف است و شامل انواع بسیار متنوع می‌شود تا کسانی که تمایل به بازسازی منزل دارند و یا اینکه سعی دارند یک دکوراسیون داخلی به سبک مدرن داشته باشند بتوانند به‌راحتی بنا به سلیقه خود گزینه دلخواه را انتخاب کنند.

به‌طور کلی اغلب افراد تصور می‌کنند که سرامیک‌ها تنها به‌عنوان کف‌پوش مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع می‌تواند به عنوان جذابیت در بخش کف محیط‌های مختلف استفاده شود. اما امروزه با آگاه شدن افراد نسبت به اجزای به‌ کار رفته در دکوراسیون داخلی می‌توانید شاهد سرامیک‌های گوناگون شوید که برای دیوارپوش‌ها نیز به کار می‌روند و در واقع جزو مشهورترین و پرفروش‌ترین محصولات بوده‌اند. چنانچه به دنبال داشتن خانه‌ای مدرن با دکوراسیون لوکس هستید و در آن سعی دارید از سرامیک مدرن استفاده کنید مطالب زیر را مرور کرده تا با کسب اطلاعات بیش‌تر خرید را انجام دهید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

انتخاب سرامیک مدرن اولین گام برای رسیدن به خانه مدرن



:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , سرامیک مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()