سرامیک
نوشته شده توسط : پرنیان

جذاب‌ترین بخش در ساختن یک بنا، همواره طراحی داخلی و نمای بیرونی آن است که باعث می‌شود یک ساختمان جذاب و شیک به نظر رسیده و توجه هر بیننده‌ای را جلب کند و یا کسل‌کننده و نازیبا به نظر بیاید. انتخاب پوشش مناسب و نوع متریال به کار رفته در طراحی فضای داخلی و نمای بیرونی بنا نیز اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب این بخش از ساختمان، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید محیطی زیبا را خلق کرده و فضایی دل‌انگیز ایجاد نمایید.

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دیزاین بخش‌های داخلی بنا و همچنین نمای بیرونی، استفاده از سرامیک است. سرامیک‌ها دارای قدمت بالایی هستند و به نحوی از خانواده سفال‌ها محسوب می‌شوند که از گذشته تا به امروز نقش مهمی در زندگی انسان داشته‌اند. در ابتدا سفال را به صورت خام مورد استفاده قرار می‌دادند، اما متوجه شدند با پخت سفال و ایجاد حرارت، مقاومت محصول بسیار افزایش می‌یابد.

از این شیوه برای تهیه ظروف، آجر و … استفاده می‌شد. پس از گذشت مدتی و پی بردن به ماهیت سرامیک، با کم و زیاد کردن حرارت کوره‌ها و همچنین اضافه کردن لعاب سرامیکی به روی سفال،‌ سرامیک‌های امروزی شکل گرفتند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند.

 

برای خرید سرامیک و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک





:: برچسب‌ها: سرامیک , خرید سرامیک , فروش سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: