کاشی حمام ۲۰۲۱
نوشته شده توسط : پرنیان

در گذشته افراد از حمام‌های عمومی استفاده می‌کردند و با وجود حمام در فضای خانه، به دلایل مختلف این فضا بلا استفاده می‌ماند. یکی از دلایل عدم استفاده از حمام در منزل معضلات گرم کردن آب بود. زیرا آبگرمکن‌ها به شکل امروزی وجود نداشتند و گاز شهری نیز نبود و مشکلات زیادی در این خصوص به وجود می‌آمد. همچنین در فضای حمام از عایق مناسبی استفاده نمی‌شد و امکان نشت آب به فضای بیرون و نم دادن دیوار وجود داشت. با وجود تمامی این دلایل، افراد تمایل به استفاده از حمام‌های عمومی داشتند و حمام در داخل منازل بلا استفاده می‌ماند.

پس از گذشت سال‌ها و ورود گاز شهری به منازل، استفاده از حمام در داخل منزل رایج شد و حمام‌ها به مرور شکل امروزی خود را پیدا کردند. امروزه در تمامی منازل از حمام‌های شخصی استفاده می‌شود و در آپارتمان و ویلاهای بزرگ، داخل هر اتاق یک حمام جداگانه قرار دارد که مختص استفاده هر فرد است. با وجود مشغله‌های زندگی امروزه، پس از یک روز کاری پر مشغله و پر از هیاهو، با یک دوش آب گرم انرژی خود را بازیافته و به آرامش می‌رسیم. به همین علت دیزاین و زیباسازی فضای حمام از اهمیت زیادی برخوردار است.

حمام باید محیطی باشد تا در آن احساس آرامش کنیم و با علاقه قدم به این فضا بگذاریم. امروزه توجه ویژه‌ای به این قسمت از منزل می‌شود و سبک دیزاین حمام دچار تغییرات زیادی شده است. استفاده از کابینت‌های ضد آب برای جمع کردن لوازم و مرتب بودن این بخش، استفاد از نورپردازی‌های زیبا، آینه‌کاری‌های شیک و جذاب و … بخشی از تغییرات ایجاد شده در حمام‌ها هستند. مهم‌ترین بخش در زیباسازی فضای داخلی حمام، انتخاب کاشی حمام مناسب است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی حمام ۲۰۲۱





:: برچسب‌ها: کاشی حمام,کاشی,خرید کاشی,خرید کاشی زیبا,کاشی زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: